Vill Ha!!!

Sv: Vill Ha!!!

ja det köpte jag! jättemjukt o fint. inga stroppar på tyglarna.

Hur va det där tränset med typ 3 strasstenar på nosgrimman med bred nosgrimma? (om det va det du klämde på) ser också fint ut? (på bild iaf)

Stenarna kunde de lagt ner mer tid på. De kommer sitta i två veckor och sen åka av. Lädret är som hööks läder är mest, känns lite som papper. Kan säkert bli fint om man dränker det i olja dock. :)

vad synd...
men jag får väl pallra mig ut ditr iaf o känna o fundera lite, fåpr väl slita loss strenarna o limma fast dem igen med karlssons klister :idea:

Har aldrig förstått varför inte hööks är på mässan och konkurerar med börjes.. Smått korkat..

Men kan garantera att du kommer hitta mängder av träns på mässan! Finns ett ställe vid ingången till arenan, mitt emot tidningen ridsport. Där finns mängder med snygga mjuka träns av alla dess sorter! Kostar typ 250 kr utan tyglar. Köpte själv ett brunt hoppträns =)

Ett tips om du inte varit där förut... lägg upp ett system för hur du ska gå för å kunna kolla igenom alla ställen.. Annars går man vilse å går i cirklar;) Finns kartor i eurohorse tidningarna oxå =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
3 061
Senast: a1agnlju
·
Äldre Det här är en skriva-av-sig-tråd då jag är tämligen upprörd och ledsen. I ca ett halvår har vi haft en man här på gården som gjort lite... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
12 410
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 371
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Oseriös avel 2023