Vill se Mia R´s schabrak!

Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Jag har inte "specialbeställt" mitt schabrak, men jag tror att det jag köpte häromdagen är i nyansen sand. Kan ta och knäppa en bild, när jag inte har nymålade naglar :D
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Here we go! Sand, brunt kantband, creme paspoal (om jag inte är helt ute och cyklar).

32622543.jpg
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Tack! Vad fint :)
om du råkar få någon bild när det ligger på hästen så får du gärna visa det oxå. ;)
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

I skrivande stund inga bilder på mina schabrak tror jag.. men jag har tre Mias.

Ett vanligt (med rundande hörn) marinblått med guld pp och marin kant.

Ett olivgrönt med vit kant, det är rak kant på detta schabrak.

Och så har jag ett vaniljfärgat med marinblå kant, också av modellen med rak avslut. Jättesnyggt!
Lite opraktisk som vardagsfärg dock.


Ska försöka ta mig i kragen och återkomma med bilder...
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

kl

Rosa med mörkgrå kant och vit ppl

2006_0620Ridning0039.jpg


Mörkgrå med svart kant och vit ppl

2006_0425Filou0015.jpg


Ljusgrå med grå kant och silver ppl

2005_0917saterhopptavling0028.jpg


Vitt med svart kant och silver ppl

2004_0707Bio0004.jpg


(Bry er inte om hur sadlarna ligger bilderna är gamla)
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Har idag köpt det marinblåa med gul passpoal och blått kantband, dressyr! Äntligen! Ska ta foto på det nästa gång jag ska rida! :-)
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

DSC00826-600x450.jpg


Har ingen aning om vad det är för färg - men det är inte vitt iaf, och kanten är guld och brun. :d
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

*kl*

Här är mitt älskade marinblåa med gul passpoal! Han inte blivit någon bild med det på hästen ännu utan får bli denna bilden än så länge:

miasschabrak001.jpg


:love:

Nu vill jag ha ett marinblått med beige (sand?) passpoal :d
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Detta blir lite av en putt av tråden och en bildvisning. Måste ju visa hur drömschabraket ser ut på hästen ;) Och jag är mkt nöjd med hur det ligger under sadeln :laugh:

Hstarna010.jpg


Men jag vill fortfarande se olika färgkombinationer!
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Inte den roligaste färkombon kanske, vitt med marin kant och silverpp. Inte heller någon särskilt bra bild på själva schabraket men det var den enda jag hittade...

gonblicksbild-9-2011-08-21-19-26_162809764.png
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

img_0156_163252738.jpg

Fick ingen bra bild på hela schabraket menmen. Kanten är mer röd i verkligheten och inte hallonröd som den ser ut att vara på bilden :D
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

dscn3078_165366973_165383704.jpg

Åh våra fina lagschabrak hämtade Tove ut idag. Får det i helgen men har fått bild på det iaf :D
det är med rosa glitterkant
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

KL

Så nu har mitt oranga-schabrak med tillhörande lindor anlänt och premiäranvändes idag.

Är med stora rutor vilket jag inte visste att det skulle vara, men helt ok för min del.

Det är samma färg på schabrak som lindor, färgerna blev lite knas på bilden. Färgen är som schabraket framför sadeln

IMG_7746.jpg
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Skakar lite liv i denna tråd igen ;) Sitter här och kollar igenom de olika kombinationerna som finns igen. Har rensat bland dressyrschabraken då jag skaffat en till sadel, en allround, så jag tänkte försöka ha matchande schabrak till båda sadlarna ;) Så jag behöver uppdatera "garderoben" med både dressyr och allround schabrak.

Hoppas på att det finns fler "bukare" med Mia R´s schabrak! Visa dem :d
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

KL

Så nu har mitt oranga-schabrak med tillhörande lindor anlänt och premiäranvändes idag.

Är med stora rutor vilket jag inte visste att det skulle vara, men helt ok för min del.

Det är samma färg på schabrak som lindor, färgerna blev lite knas på bilden. Färgen är som schabraket framför sadeln

IMG_7746.jpg

Åååh! :love: Bandagen har jag redan ;)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: valy
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 808
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 184
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 689
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp