Vill se Mia R´s schabrak!

Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Jag har köpt ett vitt med grönt kanband och svart pp, jättesnyggt, blev jättenöjd! Ska försöka fota och lägga ut=)

DSC_0185.jpg
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Snyggt!



Kom ju på att jag har ett däckelunderlägg (eller vad det nu heter) som jag har under tömkörningstömmen. Det är ett Mias, marint med gul passpoal såklart ;)

Nimbuz032.jpg


Dålig bild dock...
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Kom ju på att jag har ett däckelunderlägg (eller vad det nu heter) som jag har under tömkörningstömmen. Det är ett Mias, marint med gul passpoal såklart ;)

Nimbuz032.jpg


Dålig bild dock...

Jag har ett likadant! Väldigt bra underlägg faktiskt:)
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Ja det e jättebra. Håller bra passform precis som schabraken :laugh:
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Exakt samma gråfärg som mina Pikeurbrallor och min marinblå v-ringade tröja. Så jag blev toknöjd!! :love: Jag älskar att få beställa egna kombinationer!
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

ja att få göra sina egna kombinationer är halva nöjet :D Håller med dig!
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

*KL

Puttar upp gammal tråd men funderar på att köpa på mig ett nytt Mias. Någon som har i de gröna nyanserna?
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Jag har alltid haft Mia's i alla år tills jag fick för mig att prova Schockemöhle förra året. Men nu är jag tillbaka och har uppdaterat Mia's-garderoben!

Egendesignat, brunt med sand, gul, sand


Egendesignat, convoj, ljusgrå, vit, svart


Egendesignat, kornblå, röd, vit, kornblå + marint yttre kantband

Inköpt direkt i butik.


Inköpt direkt i butik.


Halvt egendesignat klubbschabrak, vitt, grå, pärlemor, svart
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Och så här ser hästen ut med några av schabraken på sig.



Och med ett lila Mia's som jag dock inte använder så mycket längre. Det är av äldre årgång och lite tunnare/sladdrigare än de här som är precis nya.


Jäpp, hästen har en tacksam färg för färgmatchning :)
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

knapplån

Jag har beställt ett Mia´s, dock smårutigt med runda hörn. Min D-ponny lixom drunknar i dom med raka hörn på ngt sätt. Ville väldigt gärna beställa ett med stora rutor med rakt hörn men är rädd för att det skulle se för stort ut på honom. Jag får nog mitt Mia´s om några veckor.

så här ser han ut med Mias, rakt hörn (storlek 17)
14.jpg


och så här med Mias, runt hörn (storlek 17)
14.jpg


storlek 16 blir för litet för sadeln.
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

Snygga lila lindor!!! :love: Är det Mias? Jag köpte plommonlila lindor från Mias men dom är inte sådär klatchiga...
 
Sv: Vill se Mia R´s schabrak!

*KL*

Här är några bidrag från mig:

Egendesignade Sand med brunt kantband och vanilj passpoal samt marin med sand kantaband och vanilj passpoal :

wpid-20130823_192927.jpg


dsc_0307b.jpg


Egendesignat, Vitt med marin kantband och sliver passpoal:


foppalc2.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
873
Senast: valy
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 808
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 180
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 688
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp