E

Emelyne

Hej är det någon som har några ritningar på olika vindskydd som man kan ha till hästar, eller vet ni nån sida på internet där det finns bilder eller ritningar?? :confused:
 
busskurer... :confused:

Hur ska mina drullar på 700 kg klämma in sid i en sådan??
 
Inte dom små,, utan dom stora gammla som brukar stå på stora stationer,, typ danderyd,, (om du nu bor i sthlm) och inte dom i glas heller..
 
Hej! kommer ni på vart man kan få tag på en sån så hör gärna av er :)
 
Varför inte bygga ett själv?
Finns många enkla metoder :D

Bygg färst "stommen"(ramen) sen är det bara att antingen göra som med hus att spika i brädor på tre av fyra sidor.
Och sen plåt tak.

Eller så kan du ju köra plåt runtom, MEN spika på brädor eller liknande i hörn och kanter så dom inte skär sig.

Med lite fantasi går allt :D
 
Ring och fråga SL eller någe buss bolag /vägverket kanske,, de skrotar säkert en massa sådana och bytter ut mot andra kurer...
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 059
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Ska köpa en häst som finns i närheten av Lund / Landskrona. Jag är inte ifrån dom trakterna och ska då hitta nån bra vetrinär /...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: Spyro192
·
Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 061
Senast: Ajda
·
Anläggning Det kan eventuellt bli aktuellt att försöka ordna en enklare lösdrift på befintlig anläggning. Det skulle handla om att i en redan...
Svar
11
· Visningar
1 373
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp