Sv: Vinslöv

DM vet jag inte, men en start nästa helg blir det nog iaf. Tackolov att danskarna inte ställer in för sådana små pettitesser som få starter :bow::bow::bow:
(mer öl till dem som dyker upp) finns en tävling ca 20 km norr om Köpenhamn den 4e oktober...

Ja och dit åker jag :D

Ja och dit åker jag :D

Vi var där ifjol med, min stackars tom tom navigator var helt förvirrad, som vänster i en korsning som inte finns och sväng höger bakom buske 19....:bump::bump:

hoppas du har bra vägbeskrivning om du inte varit där tidigare,

den enda som inte var vilse var mammaberg - men hon måste ju ha ett lokalsinne som få... eller oxå obeskrivlig tur :angel:

Vi var där ifjol med, min stackars tom tom navigator var helt förvirrad, som vänster i en korsning som inte finns och sväng höger bakom buske 19....:bump::bump:

hoppas du har bra vägbeskrivning om du inte varit där tidigare,

den enda som inte var vilse var mammaberg - men hon måste ju ha ett lokalsinne som få... eller oxå obeskrivlig tur :angel:

tur :eek:
här kör man på säkerhet :cool:
och en gps med koordinaterna inlagda så man inte tar fel adress, för det är danskarna dåliga på - enkelt att hitta :idea:

Frågan är om jag ska ge Olgaklara hjälp eller skicka henne lååååångt iväg :devil::rofl:

tur :eek:
här kör man på säkerhet :cool:
och en gps med koordinaterna inlagda så man inte tar fel adress, för det är danskarna dåliga på - enkelt att hitta :idea:

Frågan är om jag ska ge Olgaklara hjälp eller skicka henne lååååångt iväg :devil::rofl:

hm, bra fråga:devil:
vet Olgaklara var du bor:eek::eek: är det nog bäst med rättvända koordinater

*kl*

:bow:Det vart väl en väldans tur att FT i Vinslöv blev inställd en dryg vecka före start så man han planera om till denna helgen.:bow: För INTE hade det väl gått att tävla efter allt detta regnande och i detta skit väder som varit idag hade iallafall inte jag tyckt det varit så kul inte:crazy:

Sita

Alltså EN dag med regn? Kyckling :p
I Tyskland hade vi 3 dagar med ösregn förutom några stunder under terrängen när det haglade. Sen storm då under hoppningen. :idea:

Det går utför med ft-Sverige. :devil:

Det var inte direkt något semesterväder i Åkerbo heller ;)

Alltså EN dag med regn? Kyckling :p
I Tyskland hade vi 3 dagar med ösregn förutom några stunder under terrängen när det haglade. Sen storm då under hoppningen. :idea:

Det går utför med ft-Sverige. :devil:

EN dag??? Vi har typ fått 104 mm regn under de första 4 dagarna i oktober. Tror inte att terrängbanan i Vinslöv pallar det:p

Chicken är gott:d Gärna grillad!:rofl:

EN dag??? Vi har typ fått 104 mm regn under de första 4 dagarna i oktober. Tror inte att terrängbanan i Vinslöv pallar det:p

Fast jag syftade såklart på 3-dagars jmfrt med 1-dagars. :grin:
Det är liksom även regn på andra ställen än här. :angel:
och 30+30 ekipage hade även Vinslövs bana klarat :devil:

Banan i BS var våt

Fast jag syftade såklart på 3-dagars jmfrt med 1-dagars. :grin:
Det är liksom även regn på andra ställen än här i vårt land. :angel:
och 30+30 ekipage hade även Vinslövs bana klarat :devil:
om man velat

:rofl:

Kanske det! Men det finns domartorn som man kan önska mer av. Öppna lastbilssläp i storm och ösregn tex. Då är jag hellre på frifot och rör på mig så man inte fryser fast i stolen. (finns inget dåligt väder, bara mindre bra!)

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 617
Senast: Aconite
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Häng med och tävla i Sveriges bredaste mästerskap! Rider du fälttävlan på H100 eller 2* nivå? Då kan du vara med och kvala till Stora...
Svar
0
· Visningar
53
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den amerikanska ryttaren Boyd Martin tar klivet upp som etta i världen när den nya världsrankningen i fälttävlan har släppts. Det är...
Svar
0
· Visningar
67
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På påskdagen börjar Kristianstad International Eventing som bjuder på två- och trestjärnig fälttävlan på internationell nivå. – Gärds...
Svar
0
· Visningar
343
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka