Sv: Vinterförälder 2012/2013 del 2
Va söt och mycket hår!!!
Hade du mycket halsbränna genom graviditeten? Tänkte om det är en myt att man har det när bebis föds med mycket hår eller inte 
Va söt och mycket hår!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror något är på gång, varit lugnt nu i en timma men nu fick jag en värk igen... Nåväl, ingen panik så länge det är såhär stora hopp och oregelbundenhet. Men kanske blir en bebis innan helgen iallafall
Om inte annat så passar det som bäst nu denna vecka, alternativt nästa helgför däremellan jobbar barnvakterna (dagtid så storebror kan ju vara längre på dagis en dag om det skulle behövas).
Vad skönt att det inte verkar vara HF! Men vilken nonchalant BM! Här lämnar jag som sagt urinprov titt som tätt och blodprov varje gång (det är väl för att ha koll på järnet visserligen).
Krya på dig från vad det nu än är så du är pigg och fräsch när det sätter igång!![]()
Det måste snart vara över! Från att knappt ha varit trött på att vara gravid har jag verkligen blivit superless på det på bara ett par dagar. Från fredagkväll är lillebror välkommen, då är mormor och morfar hemma från sin nyårsresa och kan ta Hugo.
Ser fram emot UL imorgon för att få svar på¨om moderkakan flyttat sig & om bebis har problem med sitt njurbäcken fortfarande..
Vad spännande! Jag håller tummarna!![]()
Va söt och mycket hår!!!Hade du mycket halsbränna genom graviditeten? Tänkte om det är en myt att man har det när bebis föds med mycket hår eller inte
![]()
Sen tänkte jag höra vad era bebisar har legat på för hjärtslag/minut under graviditeten?
Min lilla tös har alltid legat väldigt högt, idag när jag var iväg hade hon 150/min och har även haft närmre 160 någon gång.... jag och BM pratade lite om de emn hon sa att det inte var någon fara eftersom min bebis haft så hela tiden.
Vinterbarn 2012/2013
December
11 - SusieQ - första barnet Linnéa (bf 28.12.12)
19 - Mustasukka- fjärde barnet Cornelis (bf 10.12.12)
21 - Karolajna - första barnet Elliot (bf 05.01.13)
25 - Fibusen - första barnet Milton (bf 18.01.13)
29 - Jho - första barnet Flicka (bf 22.12.12)
31 - snna - första barnet Flicka (bf 30.12.12)
--------
Skrev in Susie eftersom hon ändå finns med i trådstarten =)
Och nu väntar vi bara på att det ska bli några januari-barn också![]()
Jag tycker den 5e passar alldeles utmärkt, så nån av oss höll tiden iaf![]()
Oj, här kom jag visst med automatiskt,