Vinterföräldrar 17/18 del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte riktigt hur jag mår egentligen. Dagligen gråter jag över att jag känner att jag inte räcker till och jag har så dåligt samvete åt höger och vänster. Jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån, för jag har ju kört på i ganska högt tempo ända sen John kom. Kanske är det just det som hinner ifatt mig nu? Jag försöker göra ett mer än heltidsjobb på typ 20 h i veckan och hinner aldrig med, gråter när jag lämnar John på öppna förskolan med farmor och han blir ledsen även fast jag vet att han har det jättebra och blir glad så fort han kommit in, gråter över att jag måste ställa in aktiviteter som t.ex. en alla hjärtansdagslunch med mannen. Blää. Hittills har jag varit väldigt snäll och peppig med mig själv och känt mig som en "supermamma", nu börjar jag vackla kring allt möjligt och tappa självförtroende.

På onsdag åker vi till Dubai i två veckor och då ska jag verkligen försöka att bara vara ledig och njuta av familjen och försöka vila och ladda upp mig, så får vi se om det känns bättre när jag kommer hem.
 
Jag vet inte riktigt hur jag mår egentligen. Dagligen gråter jag över att jag känner att jag inte räcker till och jag har så dåligt samvete åt höger och vänster. Jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån, för jag har ju kört på i ganska högt tempo ända sen John kom. Kanske är det just det som hinner ifatt mig nu? Jag försöker göra ett mer än heltidsjobb på typ 20 h i veckan och hinner aldrig med, gråter när jag lämnar John på öppna förskolan med farmor och han blir ledsen även fast jag vet att han har det jättebra och blir glad så fort han kommit in, gråter över att jag måste ställa in aktiviteter som t.ex. en alla hjärtansdagslunch med mannen. Blää. Hittills har jag varit väldigt snäll och peppig med mig själv och känt mig som en "supermamma", nu börjar jag vackla kring allt möjligt och tappa självförtroende.

På onsdag åker vi till Dubai i två veckor och då ska jag verkligen försöka att bara vara ledig och njuta av familjen och försöka vila och ladda upp mig, så får vi se om det känns bättre när jag kommer hem.

Jobbigt, hoppas du kan hitta tillbaka till känslan att du är bra! För du låter som en fin mamma. :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 172
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
42 280
Senast: BusBarro
·
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
25 659
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
110 203
Senast: lillebill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp