Vinterridbyxor

Ah. Då finns ju flera varianter nämnda i tråden? Eller menar du de är slutsålda och du därför inte hittar?.
Exakt. De flesta är slutsålda. Vill ha med flossad insida. Passande att rida i höst och vår. Är som vanligt till min dotter. Hon ska få zaczess teddytights i julklapp, men behöver något mellanting nu mellan sommar- och supertjocka vintertights.

Gillar zaczess mest i övriga ridbyxor. Men helt slut där. Likaså uhip och maya delorez. Hööks såg inte så roliga ut. Alequi för dyra.

Måste ha mobilficka och gärna lite högre midja. Så där går kingsland bort.

Och med tanke på jul straxt, så gärna en rabattkod. Haybum går bort pga aldrig rea eller erbjudanden. Och något dyra de med. Ridtights är ju knappast rocketsience, så att ta 1200kr för det är nästan ett rån.
 
Exakt. De flesta är slutsålda. Vill ha med flossad insida. Passande att rida i höst och vår. Är som vanligt till min dotter. Hon ska få zaczess teddytights i julklapp, men behöver något mellanting nu mellan sommar- och supertjocka vintertights.

Gillar zaczess mest i övriga ridbyxor. Men helt slut där. Likaså uhip och maya delorez. Hööks såg inte så roliga ut. Alequi för dyra.

Måste ha mobilficka och gärna lite högre midja. Så där går kingsland bort.
Kolla Covalliero, de är inte så dyra. Jag har deras i vuxenstorlek (gissar att de är lika?) och tycker de är ungefär som MD i värme.
Annars kan jag rekommendera Fager Loui Vinter, men de finns nog inte i barnstorlek.
 
Jag har från Hööks som är typ 3 år gamla som är helt rimliga. I nivå med zaczess tidigare vintervariant (dvs flossad insida). Nu finns kanske inte just den mer

Men schockemöhle då? Har de för låg midja?
 
Kolla Covalliero, de är inte så dyra. Jag har deras i vuxenstorlek (gissar att de är lika?) och tycker de är ungefär som MD i värme.
Annars kan jag rekommendera Fager Loui Vinter, men de finns nog inte i barnstorlek.

Hon har xs-s i vuxenstorlek.
Fagers är slutsålda.
 
Hon har xs-s i vuxenstorlek.
Fagers är slutsålda.
Aha ja såg att Fager fanns i vissa storlekar. 32 finns.
covalliero finns ju även i vuxenstorlek.

Men fager och alequi kostar ju typ samma? Om Fagers pris var ok.

Jag har ett par superbra från schockemöhle men just den modellen har inte hög midja.
 
Exakt. De flesta är slutsålda. Vill ha med flossad insida. Passande att rida i höst och vår. Är som vanligt till min dotter. Hon ska få zaczess teddytights i julklapp, men behöver något mellanting nu mellan sommar- och supertjocka vintertights.

Gillar zaczess mest i övriga ridbyxor. Men helt slut där. Likaså uhip och maya delorez. Hööks såg inte så roliga ut. Alequi för dyra.

Måste ha mobilficka och gärna lite högre midja. Så där går kingsland bort.

Och med tanke på jul straxt, så gärna en rabattkod. Haybum går bort pga aldrig rea eller erbjudanden. Och något dyra de med. Ridtights är ju knappast rocketsience, så att ta 1200kr för det är nästan ett rån.

Behöver de vara skodda? Annars hade jag letat efter träningstights, de finns ju och är billiga. Jag sökte på "träningstights med flossad insida" och fick lite olika resultat under 500-lappen.
 
Exakt. De flesta är slutsålda. Vill ha med flossad insida. Passande att rida i höst och vår. Är som vanligt till min dotter. Hon ska få zaczess teddytights i julklapp, men behöver något mellanting nu mellan sommar- och supertjocka vintertights.

Gillar zaczess mest i övriga ridbyxor. Men helt slut där. Likaså uhip och maya delorez. Hööks såg inte så roliga ut. Alequi för dyra.

Måste ha mobilficka och gärna lite högre midja. Så där går kingsland bort.

Och med tanke på jul straxt, så gärna en rabattkod. Haybum går bort pga aldrig rea eller erbjudanden. Och något dyra de med. Ridtights är ju knappast rocketsience, så att ta 1200kr för det är nästan ett rån.
Min dotter har de här sedan ett par år tillbaka och är supernöjd med dom.

https://www.hestbolaget.se/for-rytt...6OJ9QoxDMqGos-pix7qyFchjvuGS8H-hoCT8oQAvD_BwE
 
Aha ja såg att Fager fanns i vissa storlekar. 32 finns.
covalliero finns ju även i vuxenstorlek.

Men fager och alequi kostar ju typ samma? Om Fagers pris var ok.

Jag har ett par superbra från schockemöhle men just den modellen har inte hög midja.

Fager är för dyra också.
Tycker 1000kr är nån slags smärtgräns.
Midjan behöver inte vara hög hög. Men inte låg i allafall.

De måste vara skodda. Hel eller halv är inte så noga.
 
Fager är för dyra också.
Tycker 1000kr är nån slags smärtgräns.
Midjan behöver inte vara hög hög. Men inte låg i allafall.

De måste vara skodda. Hel eller halv är inte så noga.
Svårt att hitta så billiga om det inte är på rea. Då är det nog tex Covalliero, Horze och liknande. Horze brukar ha ganska många olika vintertajts inne och ofta iaf lite nedsatt pris. Förra vintern beställde jag hem ett jättepaket därifrån och provade en massa olika modeller :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp