Vintertäcke

C

Carmona

Fick ett reklamblad ner i lådan i förrgår från eko. Där var vintertäcke som kostade runt 500 kr.
Någon som har ett sånt?
Är det bra?
:confused:
 
Shires Storbreaker för 449:-?! Min pålle har det täcket och det har funkat bra på honom. Inte så där jättetjockt dock. (200 g tror jag) men det är fullt tillräcklig för min helklippta pålle iallafall. Kryper tempen under -10 kan ett fleecefoder täcke (el. dyl) behövas under.

Väldigt prisvärt och har hållt ganska så bra!
 
det täcket som stog i reklamen har inte kommit till kristianstad ännu(jag var där idag och dom sa att det skulle komma när som helst) men det är ett mkt bra täcke
 
Det var ju bra att ni verkar vara nöjda med det båda två.
Jag var nämligen i Hyllinge innan och köpte ett. De hade redan sålt slut på fleecetäckena där. Synd, för annars var det ju jättebilligt.
Ska bara använda täcket när hästen är varm när jag varit ute och ridit. Annars har hon inte täcke ute.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Doris fick för någon månad sedan diagnosen elakartad tumör som antagligen kommer sprida sig. Eftersom hon är 13 år kände jag inte att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 272
Senast: Lillefrun
·
Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Jeps
·
Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 713
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 488

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • lära sig tömköra

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp