VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Men jisses! :love: Nu har hon två månader på sig att växa till sig så att hon orkar lek med ung salukidam ;) (Är långt från Sthlm nu, men är tillbaka om någon månad)

Miikolek.jpg

Nu var det längesedan jag skrev i den här tråden, men verkligen helt underbart söt valp! :love: Lycka till med henne!

Här är lite bilder på Gioia, e. Qirmizi Cairo,R.I.P.:cry:, tagna nyss, alldeles nybadad med antiseptiskt shampoo
tillsammans med vår blandis Guinness

DSC00815.jpg

DSC00819.jpg

DSC00823.jpg

DSC00824.jpg

DSC00825.jpg

DSC00826.jpg

Absolut!
Hon behöver någon äldre likasinnad som visar hur man gör och kanske sätter henne lite på plats,kommer nog bli ett litet kaxigt monster:)
Nöjd!

maria-mp;
Fiin tjej:)

Absolut!
Hon behöver någon äldre likasinnad som visar hur man gör och kanske sätter henne lite på plats,kommer nog bli ett litet kaxigt monster:)

Då blir det nog perfekt med mina damer ;) Wahidah är utmärkt lekkamrat till allt och Zala är förbannat duktig på att uppfostra valpar på ett bra sätt :p

*KL*

Huu vad jag är trött. Tänkte bara ge ett litet livstecken från oss. Jag har jobbat konstant i fyra veckor nu och jag är iiinte van att gå upp strax efter 4 varje morgon kan jag lova. Så jag är heeelt död på kvällarna vilket resulterar i att det inte blir så mycket forumshäng just nu. :p

Men. Om en vecka åker jag och Cerberus till Stockholm och stannar där i tre veckor. Så om någon där uppe är sugen på att ses är det bara att hojta.

Ska någon här till Helsingborg i september kanske? Jag tänkte ställa på både SKKs och Svvk´s utställningar. :p

Hon är född i Italien, på en It. kennel. Cairo fick 2 kullar här, jag fick en valp ur varje varav Gioia var den ena och Cleo, som blev BIM-veteran på Lövudden SvVK, var den andra:) Sen flyttade vi upp till Sverige igen, Cleo fick jag omplacera till Marie:bow::bow: pga att Cleo inte kunde vara ensam när jag sen började jobba. Sen flyttade vi ner igen med Gioia. Tyvärr hade vi inte fixat med alla sprutor (lyssna aldrig på någon annan i viktiga beslut, gör som NI känner är rätt...), så när vi var tvugna att åka tillbaka så fick hon bo kvar hos min svägerska. I början gick det superbra, men sen skaffade de fler hundar, av lite "robustare" typ..

Hon är född i Italien, på en It. kennel. Cairo fick 2 kullar här, jag fick en valp ur varje varav Gioia var den ena och Cleo, som blev BIM-veteran på Lövudden SvVK, var den andra:) Sen flyttade vi upp till Sverige igen, Cleo fick jag omplacera till Marie:bow::bow: pga att Cleo inte kunde vara ensam när jag sen började jobba. Sen flyttade vi ner igen med Gioia. Tyvärr hade vi inte fixat med alla sprutor (lyssna aldrig på någon annan i viktiga beslut, gör som NI känner är rätt...), så när vi var tvugna att åka tillbaka så fick hon bo kvar hos min svägerska. I början gick det superbra, men sen skaffade de fler hundar, av lite "robustare" typ..

åhh kennlar i italien har jag lite koll på så vart?:D

Okay Bim på löövudden så kul! Okay så då lämnade henne där? men fått hem henne nu igen om jag uppfattat rätt?

*kl*

Ååh såg en Afghan på annons, och det sög till i tarmen, så fin den var!
Skulle passat perfekt, men måste vänta något år, går inte att vara student, ha häst och hund samtidigt med min ekonomi tyvär.
Sambon är iaf övertalad om att bara han tål en vintis så blir det en sådan, alltid ett litet framsteg!
/Emma, som lever på hoppet att någon dag få ha en egen vintis, och helst en Afghan!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • WE-tråden