VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Sv: VINTHUNDAR! (fortsättningstråd)

Hej! Har du någon bild på din saluki? Var kommer han ifrån?:)

ÅH, jag kom precis på vad jag vill ha för tatuering! Satan. Det kommer säkert göra ont.

Men ja, Högbo.. Jag hade tänkt anmäla dit men det blev inte av.. De som har "min" kennel ska dit och det var prat om att jag skulle komma dit för att vara handler åt en av deras hundar, men jag tror inte att det blir så. Främst för att jag inte vet hur jag ska ta mig dit och jag orkar inte trassla med något när jag inte ska ställa egna vovvar..

Nästa utställning för mig blir Hågelby. Har för mig att även det är SvVK. Någon här som kommer dit?

Tråkigt du inte ska till Högbo då..
Men jag ska nog till Hågelby:laugh:
Du ska inte väg och kolla i helgen på utställnigen i Vallentuna?

Hej! Har du någon bild på din saluki? Var kommer han ifrån?:)

IMG_4336%20-%20Kopia.JPG

Int, Nord, S, F, N, Dk, Dk klb Ch,
Deutscher Champion (VDH),
Deutscher Veteranen - Champion (VDH),
DWZRV - Veteranen - Champion

Shirin Roya Denj-Mashush

Min hund, till vardags kallad 'Chaplin' :) 9 ½ år gammal..

Hågelby? Menar du i botkyrka?
Tid,dag,vad händer!?! Låter spännande,vill komma och titta!

Yees, Botkyrka ;) Har för mig att det är SvVK som anordnar utställningen och det kommer (tyvärr) vara i ett ridhus. Det är den 18 oktober om jag inte minns helt fel. Hur gammal är din lilla dåre då?

Förresten, Prulls, varför ställde inte du Chaplin på den där utställningen? Jag vet att du berättat men ja, du vet hur mitt minne är :angel:

Yees, Botkyrka Har för mig att det är SvVK som anordnar utställningen och det kommer (tyvärr) vara i ett ridhus. Det är den 18 oktober om jag inte minns helt fel. Hur gammal är din lilla dåre då?

Hon är då 15v och 6dagar... en dag för liten för att ställas om jag inte har fel:(

Fint ridhus dock,har jobbat där:)

Yees, Botkyrka ;) Har för mig att det är SvVK som anordnar utställningen och det kommer (tyvärr) vara i ett ridhus. Det är den 18 oktober om jag inte minns helt fel. Hur gammal är din lilla dåre då?

Får hoppas på fint ridhus:)

Men ja det är nog betydligt bättre en tennis hallen dom var i förra året, har nog aldrig varit på en sämre utställning en den.

Hon är då 15v och 6dagar... en dag för liten för att ställas om jag inte har fel:(

Fint ridhus dock,har jobbat där:)

Räkna inte dagar, utan räkna på hela månader. Som tex min Wahidah är född 2 april. Då var hon 4 månader den 2 augusti och räknades som 4 månader den 3e augusti.

Förresten, Prulls, varför ställde inte du Chaplin på den där utställningen? Jag vet att du berättat men ja, du vet hur mitt minne är :angel:

till ninni:
'den där utställningen' = ronneby int ;)

mååånga skäl.. johanna visade ju chaplin i malmö? gick ju inget vidare så lite revanch skulle dem allt få! och ja, det fick dem :P sen så sa vi att jag skulle fokusera på jh och johanna på rasen, eftersom det skulle krocka.. men det gjorde det inte sen :) och sen så är johanna så duktig och ÄLSKAR chaplin så jag lät henne få äran ;) haha.. alla dessa sakerna har jag sakt till dig men ja, minnet är bra men kort! (a) dock ska jag visa hnm i sofiero (+ juniorhandling) på lördagen, men inte på söndagen. för på söndagen är chaplin på specialen på ett annat ställe och jag tävlar i juniorhandling i sofiero (samma ställe som på söndagen)..

Åhhhhh jag blir tokig!
Sitter med en tuss papper i näsan,hon fastnade med en tand så nu är det blodbad på min tröja...jaja,hon kommer också lugna ner sig en dag:)

Jag måste ha räknat helt tokigt! Hon är född 30 maj,så då i oktober är hon
4 1/2 månad! Man kanske ska prova att ställa henne nu när det är så nära hemma!

Klart du ska! Och som sagt var, jag hjälper dig gärna med utställningsträning om du vill.

Nuu är jag och fluffet i Stockholm. Ska vi ha en liten vovveträff nån dag kanske? I nästa vecka? Vi stannar uppe till nästa helg, på lördagen ska han tävla LC men hela veckan är jag fri. :)

Hmm. Ska du dit? :laugh: Jag kanske borde ställa där med? Nu när Emil bor här uppe så kommer jag ju ändå åka upp då och då. Frågan är bara hur man tar sig dit? :crazy:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka