Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
maria-mp;
Fiin tjej![]()
Absolut!
Hon behöver någon äldre likasinnad som visar hur man gör och kanske sätter henne lite på plats,kommer nog bli ett litet kaxigt monster![]()
Men. Om en vecka åker jag och Cerberus till Stockholm och stannar där i tre veckor. Så om någon där uppe är sugen på att ses är det bara att hojta.
Här är lite bilder på Gioia, e. Qirmizi Cairo,R.I.P., tagna nyss, alldeles nybadad med antiseptiskt shampoo
tillsammans med vår blandis Guinness
![]()
*KL*
Ska någon här till Helsingborg i september kanske? Jag tänkte ställa på både SKKs och Svvk´s utställningar.![]()
Hon är född i Italien, på en It. kennel. Cairo fick 2 kullar här, jag fick en valp ur varje varav Gioia var den ena och Cleo, som blev BIM-veteran på Lövudden SvVK, var den andraSen flyttade vi upp till Sverige igen, Cleo fick jag omplacera till Marie
pga att Cleo inte kunde vara ensam när jag sen började jobba. Sen flyttade vi ner igen med Gioia. Tyvärr hade vi inte fixat med alla sprutor (lyssna aldrig på någon annan i viktiga beslut, gör som NI känner är rätt...), så när vi var tvugna att åka tillbaka så fick hon bo kvar hos min svägerska. I början gick det superbra, men sen skaffade de fler hundar, av lite "robustare" typ..
Haha, vilken härlig stil hon har när hon ligger på de sista bilderna![]()