Virkning, Stickning, Nålbindning..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte om det var någon särskild du tänkte på.

Jag vill ju ha en son är så lång att den täcker hela pappret helst, so det verkligen blir lätt att följa mönstret
Du behöver väl inte använda samma lösning för de två olika problemen att följa mönstret medan du stickar respektive ha en pålitlig långtidsmarkering när arbetet är pausat?
 
Du behöver väl inte använda samma lösning för de två olika problemen att följa mönstret medan du stickar respektive ha en pålitlig långtidsmarkering när arbetet är pausat?

Nej, men jag vill att det ska vara så smidigt som möjligt. Utan att behöva massa pennor och anteckningsblock. Men finns det ingen lösning får jag väl försöka klura ut nåt själv. Trodde det var för än jag som vill ha något så det är lätt att följa diagram och mönster.
 
Nej, men jag vill att det ska vara så smidigt som möjligt. Utan att behöva massa pennor och anteckningsblock. Men finns det ingen lösning får jag väl försöka klura ut nåt själv. Trodde det var för än jag som vill ha något så det är lätt att följa diagram och mönster.

Jag kör mina mönster digitalt i en app som heter KnitCompanion. Finns för både iOS & Android. Där får du en digital "överstrykningspenna" som du kan flytta allt eftersom du är klar med rader.
 
Ska jag göra den som en klänning som planerat eller ska jag nöja mig med tröja? Har garn så det räcker till en klänning, men känner en viss svacka i motivation..
IMG_20201008_092800.jpg

Det var svårt att ta kort på sin egen rygg :D
 
Men herregud, vad har jag gjort nu?
IMG_20201113_132545.jpg


Mitt i alltihop måste jag bytt teknik utan att tänka på det.. Det det ju inte klokt ut!
Vad tror ni, går det rädda med blockning eller får jag leva med att det blev konstigt?
"Övergången" är vid midjan ungefär så jag är rädd att det syns rätt väl..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 028
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 654
Senast: sthu
·
Övr. Hund På fredag flyttar vi in till våran nya gård! :D Gården är byggd 1920 och det står en gammal liten lada där. Tror ena delen säkert haft...
Svar
7
· Visningar
3 741
Senast: Miao
·
Relationer Tror helt seriöst att jag ALDRIG kommer komma över min första pojkvän. Vi var tillsammans i drygt 2 år och gjorde slut för 5 år sen...
Svar
3
· Visningar
1 664
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Få med sambo i hästköp
  • Sele till shettis

Omröstningar

Tillbaka
Upp