Bukefalos 28 år!

Virus på msn- HJÄLP!!

L

liten82

Mitt första inlägg på "datorer", hoppas att jag kan få lite hjälp :confused:

Fick några filer kallade pics05 av en kontakt på msn och öppnade ju givetvis filerna i tron om att det var nåt spännande :o:crazy:

Nu var det ju självklart nåt slags virus och det verkar som om mitt msn skickar mina "mottagna filer" till alla användare :crazy:

Jag har kört Norman virusprogram och de hittades 2 ?trojanska hästar? som flyttades till "övervakade" eller vad det stod...

Men när jag är inloggad ett tag på msn så hakar det sej och verkar fortsätta att skicka filer:confused:

Vad ska jag göra?
 
Sv: Virus på msn- HJÄLP!!

Hmm.. svårt.. testa med ett annat antivirusprogram. sen kan det bero på att antivirusprogrammen inte är uppdaterade än, men det görs direkt virus blir känt, så du kan ju testa att köra ett antivirus program igen. ett till tips, tryck inte på virus bilder ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 163
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering hej har en häst på snart 8år som jag har kört transport med sen hon va 5. hon har ALDRIG haft problem med transport, alltid gått in...
2
Svar
20
· Visningar
3 360
Senast: Novalisa
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
44 483
Senast: Efwa
·
Hästvård Nu behöver jag bolla lite tankar ang om jag behöver oroa mej eller inte. Kan börja med att säga att hon är inbetad för hand och sen...
Svar
5
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp