Bukefalos 28 år!

Z

ZitaGolden

Den stationära datorn här hemma har fått oväntat besök av en trojan....skalbaggeliknande saker köp innan efter inloggning omkring på skrivbordet och käkade glatt i sig allt de kom åt.
Jag har testat att köra sån där virussökning med norton, men det fungerade inte alls. Har även försökt göra en systemåterställning vilket inte heller gick.
Finns det något mer jag kan göra eller är det lika bra att lämna in den till en lite mer kunnig person?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 264
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Snälla skjut mig. Nu. Eller ge mig en kropp som fungerar. Hade jobbig mens innan och tänkte att jag testar minipiller och ser om det...
2
Svar
23
· Visningar
2 397
Senast: Keb71
·
Hej
Samhälle Varför hälsar ni inte på busschauffören? Det har jag funderat på en tid. Eller ganska många gånger då och då under åren. Folk går på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
6 970
Senast: MissFideli
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 495
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp