Visa era badrum!!

Sv: Visa era badrum!!

Ska scanna in en bild i morgon, men vårat badrum är helkaklat i vitt med mörkgrått klinkersgolv och matchande grå fondvägg ( kakel ) i duschen samt golvvärme.
 
Sv: Visa era badrum!!

Inte för att jag ska renovera något badrum, men varför envisas tillverkarna med att göra allt i vitt? Alltså toastolar, badkar m.m.
Eller är det bara jag som missat att det finns i andra färger?

Hoho!
Jag borde kanske lägga in bilder på mitt badrum! :idea:
Porslinet går i mintgrönt! :angel:
 
Sv: Visa era badrum!!

Nu har jag scannat in men bilderna blev dåliga..

Badrum.jpg


badrum2.jpg
 
Sv: Visa era badrum!!

Här kommer vårt blåvita badrum =)

NyttBadrum3.jpg

NyttBadrum2.jpg

NyttBadrum1.jpg


Det är lite smågrejer kvar. Taket ska sänkas och få spottar. Antagligen sätter vi ett skåp under handfatet och eventuellt byter ut överskåpet också.
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon här inne som vet vad det skulle kosta att renovera ett badrum på ca 6kvm? Tänker kakel på väggarna och klinker på golvet.
Svar
6
· Visningar
312
Senast: Fille
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 794
Senast: orkide
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 817
Senast: BernT
·
Hemmet Jag har ett ganska litet badrum som jag skulle vilja ha en tvättmaskin till. Hade helt klart varit enklare platsmässigt med en toppmatad...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp