Visa era badrum!!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Ia*
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 49
  • Visningar Visningar 6 311
Sv: Visa era badrum!!

Ska scanna in en bild i morgon, men vårat badrum är helkaklat i vitt med mörkgrått klinkersgolv och matchande grå fondvägg ( kakel ) i duschen samt golvvärme.

Inte för att jag ska renovera något badrum, men varför envisas tillverkarna med att göra allt i vitt? Alltså toastolar, badkar m.m.
Eller är det bara jag som missat att det finns i andra färger?

Hoho!
Jag borde kanske lägga in bilder på mitt badrum! :idea:
Porslinet går i mintgrönt! :angel:

Nu har jag scannat in men bilderna blev dåliga..

Badrum.jpg

badrum2.jpg

Här kommer vårt blåvita badrum =)

NyttBadrum3.jpg

NyttBadrum2.jpg

NyttBadrum1.jpg

Det är lite smågrejer kvar. Taket ska sänkas och få spottar. Antagligen sätter vi ett skåp under handfatet och eventuellt byter ut överskåpet också.

Liknande trådar

Hemmet Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80. Men jag tar gärna emot tips om... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 359
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
338
Senast: Sar
·
Hemmet Jag vill renovera köket och toaletten i min stuga. Men jag vet inte hur jag går tillväga för att börja planera. Jag vill inte bara byta...
Svar
18
· Visningar
638
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka