Visa häst vid hand

Minelli

Trådstartare
Hur gör man det? Enligt det anvisningar som står i boken "Hästhållning i Praktiken" och hur ska man vara klädd? Har visat ponny på utställning tidigare men jag vet inte om det är på samma sätt man ska göra?
 
Sv: Visa häst vid hand

Har du visat på utställning o det är an "vanlig" ras (typ araber mer showvisas) så kan du visa häst vid hand.

Kläder o utförande o vadm an ska tänka på varierar ju beroende på vad för syfte ex. treårstest, utställning, veterinär på tävling osv.

Vad exakt menar du eg?
Kan få ett svar som tar en bra stund att läsa av mig men vill gärna veta vilken punkt du är osäker på?
 

Liknande trådar

Samhälle Igår upptäckte jag att SJ appen som jag alltid använt innan visar inte tåg bakåt i tiden så om ett tåg som är försenat inte har märkts...
2
Svar
22
· Visningar
1 095
Senast: 95johsv
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 321
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 221
Senast: Ramona
·
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp