Visa hästen för hand, tips.

T

TinkerTant

hej hej,

Jag letar efter kurs i dalarna, men har ännu inte sett en enda annons på sån kurs. :confused: Om ni vet nån så PMa gärna.

Har nån av er visat många hästar? Och kan dela med er av erfarenheter och ideer.:) Vissa tycks ju få fram hästen så lätt.
 
Sv: Visa hästen för hand, tips.

Har aldrig hört talas om nån sådan kurs. Själv tränar jag mina hästar hemma innan jag åker på utställningar. Sen är det bara o hoppas på att hästen uppför sig o att domaren tycker om det han/hon ser
 
Sv: Visa hästen för hand, tips.

Jo visst ska man öva hemma, men skulle vilja veta om kurser samt att få tips om hur man får det snyggt, smidigt och allt annat som ni sett under sommarens premieringar som varit lite xtra. :)

Kurser kan finnas hos olika rasföreningar, eller ridklubbar. Nu har jag inte hittat en enda. :(
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 932
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 204
Senast: Pyrran
·
Utrustning Hej Alla duktiga, kloka och snälla hästmänniskor som finns här på forumet! Nu vill jag ha råd av någon som provat bägge hacken på samma...
Svar
1
· Visningar
871
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 720
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp