Vit målarfärg på svart skinsoffa! Panik.

Sv: Vit målarfärg på svart skinsoffa! Panik.

men räkan då.. :p
är det mycket färg?
jag hade skrapat bort det jag kunnat och sen målat med svart tusch, som inte skimrar i lila som många gör.
det går nog inte att använda olika lösningsmedel, eftersom skinnet förmodligen är färgad.
 
Sv: Vit målarfärg på svart skinsoffa! Panik.

Jag misshandlade soffan lite, men det syns inte. Jag tog lite stålull och var försiktig försiktig.
Eventuellt behöver jag bättra på med något.. Kan man använda någon typ av svärta eller liknande?
 
Sv: Vit målarfärg på svart skinsoffa! Panik.

Skoputs/skofärg (visst finns det sådan?) för skor i läder/skinn? :D :angel: Fast det kanske färgar av sig? :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vit målarfärg på svart skinsoffa! Panik.

ring till nån affär som säljer soffor och fråga om det finns nåt liknande! :)
 
Sv: Vit målarfärg på svart skinsoffa! Panik.

Svart tusch? Går inte bort och syns förmodligen mindre än stålullsmärkena!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
765
Senast: Caoimhe
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
521
Senast: snorp
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 338
Fritid Jag letar efter en färg som är så vit som möjligt i dagsljus, fäster på syntetmaterial som fejkskinn och tål väta. Det finns mängder med...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Melatonin
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp