Vita ridbyxor som INTE är genomskinliga?

Ponnyryttaren_02

Trådstartare
Hej, jag undrar om någon har tips på vita ridbyxor (helskodda eller knäskodda med silikon) som inte är genomskinliga? Alla jag har provat hittills har varit mer eller mindre genomskinliga, och det är ju inte sådär jättekul att komma till en tävling med ridbyxor som man ser igenom...:crazy: Helst inte överdrivet dyra heller (dvs. max 1500k kr) och smala i modellen. Jag vill inte ha några med kardborre längst ner, utan sånt där stretchigt tyg:o
 
Jag har ett par CRW sure seat, upplever inte att dom är genomskinliga. Dock har de kardborre längst ner. Annars kan det nog vara värt att prova vita ridbyxor i butik och se själv hur man upplever dom osv. :)
 
Jag har ett par från Montar, och de är inte genomskinliga vad jag märkt. Dock safear jag alltid och kör på vita trosor när jag har vita ridbyxor, för rätt vad det är så kommer regnet, och då är nog inga vita byxor säkra! :o:p
 
Jag köpte ett par som är några nummer för stora, de sitter inte riktigt så tight som de "ska" men blir inte det minsta genomskinliga eftersom tyget inte "spänns ut".
 

Liknande trådar

Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
1 195
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag hade tidigare en tråd om kavaj, nu har jag kommit till ridbyxorna. Jag skulle gärna få tips om vita ridbyxor. Önskemålet är att de...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Hej kära Bukefalister! Jag är på jakt efter några par nya ridbyxor, men hittar inga som riktigt verkar passa mig :( Jag har en...
Svar
12
· Visningar
3 537
Utrustning Jag har ett par vita helskodda Pikeurridbyxor till tävling.. Dom är helt underbara och så MEN det blir fläckar på skoningen från...
Svar
15
· Visningar
5 355
Senast: ZanMiguel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp