Tack!Från Ridsport:
"Då Denoix endast gått en kür det senaste året på grund av en lättare skada, meddelade Hemmer på presskonferensen att hon väljer att avstår att rida den avslutande Grand Prix-küren"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Från Ridsport:
"Då Denoix endast gått en kür det senaste året på grund av en lättare skada, meddelade Hemmer på presskonferensen att hon väljer att avstår att rida den avslutande Grand Prix-küren"
Håller verkligen med om CLDs kürer. Skräniga och osammanhängande.Åh men nej, jag som längtade efter att se hennes kür… Men blir intressant att se vad Glamourdale och Freestyle har för kür nu, CLD tenderar att ha rent gräsliga skräniga kreationer…
Hahaha ja exakt vad jag tänkte. Han blev ju sur för att han inte fick mer poäng. Självkritik någon??Kittels anledning känns som en bortförklaring, han är nog mest grinig över att det inte gått som han vill.
Varför startar inte Hemmer?
Håller med! Och Patrik ÄR duktig och har varit klar Sverige etta. Han har också alla förutsättningar att få fina hästar så han kommer nog fortsätta vara del av landslaget och kanske få fram bättre hästar?
Jag fattar inte att voltige ingår i ridsport… borde inte det tillhöra gymnastik eller något?Jag såg i pausen idag 2 svenska killar i voltigen. Vem var dom och jag har aldrig hört ett ord om dom i någon ridsportstidning? Den ena hade ju medalj från junior EM i år vad jag fattade det som?
Jag hoppas att Mia inte har kvar CLDs LesMis-kür, den är så trist!Håller verkligen med om CLDs kürer. Skräniga och osammanhängande.
Jag tyckte hon nämnde att hennes kür var Cathrines så det är det nog.Jag hoppas att Mia inte har kvar CLDs LesMis-kür, den är så trist!
Borde de inte vara trygga nog i GP för en egen nu?Jag tyckte hon nämnde att hennes kür var Cathrines så det är det nog.
Känns som han borde strukits sig innan gårdagen isf istället, inte ridit GPS efter ett självslag på benet, och strukit sig sen.Tror också PK strök sig för att det inte gått tillräckligt bra. Jag fattar inte varför han inte satsar mer på de andra hästar han har?? Istället för den tråkiga stackaren…
Försöker titta på fälttävlan på SVT play. Hittills har sändningen tvärdött och slagit av sig fem gånger. Testat att startat om router och tv men får ändå samma resultat. Har inga avbrott på internet på andra enheter. Någon annan som tittar och har problem?
Jag ser och det funkar fint för mig.Försöker titta på fälttävlan på SVT play. Hittills har sändningen tvärdött och slagit av sig fem gånger. Testat att startat om router och tv men får ändå samma resultat. Har inga avbrott på internet på andra enheter. Någon annan som tittar och har problem?
Den är utesluten nu enligt startlistan https://www.longinestiming.com/eque...ampionships-aachen-aachen/resultlist_C1B.htmlFungerar uran problem.
En av hästarna blöder rejält ur näsborrarna, förstår inte att de får fortsätta....
Den är förmodligen stoppad.Fungerar uran problem.
En av hästarna blöder rejält ur näsborrarna, förstår inte att de får fortsätta....