Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes, 30. Sen 18 till küren med max 3 från samma land.Hur många är det som går vidare till specialen? 30?
Såg ett inlägg på IG där ryttaren som blev utbytt inte gav nån information men inte verkade nöjd med beslutet. Gör ju bara att man blir mer nyfiken.Jag är väldigt nyfiken på vad som hände i USAs lagVaughn blev ju utbytt i sista sekunden, men hästen verkar inte skadad för hon la upp en träningsvideo igår…
Sen har det egentligen ingen betydelse vad man är duktig eller sämre på i ett program men efter så många svenska ekipage med svag piaff eller passage är det KUL med ekipage med bra piaff och passage!Tittade på Rebecca nu och det är verkligen ett ekipage som ger framtidstro. Stadigt och fint med stor utvecklingspotential. Äntligen får nya ryttare chans att komma fram i laget!
Jag är lite förvirrad över vad som visas på SVT och inte. Kan det verkligen stämma att SVT inte visar küren på lördag? Den finns inte med på någon av sändninglistorna jag sett, men den kanske visas på play ändå? Och fälttävlansdressyren antar jag (tyvärr) inte visas alls?
Toppen, tack! Och ja, trist med FT-dressyren faktiskt.Küren visas på SVTplay och på Kunskapskanalen från 1845 på lördag, fälttävlansdressyren tyvärr inte. https://www.svtplay.se/ridsport-vm
Exakt, såg samma inläggSåg ett inlägg på IG där ryttaren som blev utbytt inte gav nån information men inte verkade nöjd med beslutet. Gör ju bara att man blir mer nyfiken.
Visst är de flesta hästarna mindre löddriga av svett och med massor av skum runt munnen med?
Att jag gillar Mats har jag redan skrivitmen fortsätter idoldyrkan här med att det var kul att han pratade om det där med att kunna bedömningspunkterna i programmet
Men sen är han dessutom himla skön med att det inte är nån katastrof när det blir fel. Det blir en miss och visst var det synd men det är nåt som händer och man får träna vidare. Lite mer balanserat än de höga utropen och dramatiken man fått höra på innan från expertkommentatorn
Håller helt med om Anna-MariaOch jag brukar (lite orättvist) störa mig på AnnaMaria, men det är ju som en helt annan person i den här kombon![]()