Men kan det där stämma? Har han nosgrimman genom bridongens bettring? Ser ju helskumt ut?Jag må tycka väldigt väldigt mycket om Carl Hester och hans ridning. Men betslingen lämnar ett och annat frågetecken.Visa bifogad fil 189487
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kan det där stämma? Har han nosgrimman genom bridongens bettring? Ser ju helskumt ut?Jag må tycka väldigt väldigt mycket om Carl Hester och hans ridning. Men betslingen lämnar ett och annat frågetecken.Visa bifogad fil 189487
Skärmdump från hans egen instafeed.. Bridongen är extremt högt uppdragen.Men kan det där stämma? Har han nosgrimman genom bridongens bettring? Ser ju helskumt ut?
Tror det kan vara änden på nosgrimmans flärp som täcker bettringen delvis på bridongen.Men kan det där stämma? Har han nosgrimman genom bridongens bettring? Ser ju helskumt ut?
Som den är byggd så skulle jag säga är anledningen. Sedan är britterna och tyskarna rätt gammeldags med långa bett osv. Jag såg ju denna häst dagligen som 6 åring hos Sofie i allafall i en månads tid i sin grusruta och en del riden . Jag kunde då inte i min vildaste fantasi föreställa mig att den skulle se så udda ut som '"färdig" . Jag tyckte då det var den ultimata drömhästen. Jag hade uppenbarligen felSkärmdump från hans egen instafeed.. Bridongen är extremt högt uppdragen.
https://www.longinestiming.com/eque...ampionships-aachen-aachen/resultlist_C1A.htmlVart hittar man resultat/startlistor för fälttävlans dressyr?
G bör väl fokusera mer på att driva sin ridskola eftersom hon aldrig varit en bra kommentator någonsin enligt min åsikt då. Bra att Mats får kommentera och ge oss kunskaper om dressyren på den höga nivån. Det är nästan som att kolla på en clinic när man hör Mats kommenteraÄr det något som är genomgående som Mats kritiserar är kontakten och att hästarna inte är tillräckligt uppe i fronten och det hör ju givetvis ihop. När Gunilla kommenterar får man ju aldrig den informationen om det inte är supertydligt att hästarna duckar ner. Mats har ju verkligen ett öga för detaljer alltså.
Hahaha exakt min tanke. Förstå de hästarna ute i skogenKan Patrik sluta prata om när han nästan höll på att dö i sin "vurpa" Alltså den snubblade till. Men det blir väl så när man bara rider på perfekta underlag att man ser döden i vitögat när hästen snubblar... jezzzzuz
Tänkt samma. Han låter som att han aldrig ridit ut i hela sitt liv.Kan Patrik sluta prata om när han nästan höll på att dö i sin "vurpa" Alltså den snubblade till. Men det blir väl så när man bara rider på perfekta underlag att man ser döden i vitögat när hästen snubblar... jezzzzuz