VM i hoppning

Nån som vet (eller är bättre än mig på att räkna) ungefär när Peder kommer rida? Funderar på om jag hinner iväg och greja lite snabbt :p
 
Jag lovar att jag ska sluta tjata om kommentatorn men nu har jag analyserat fram vad jag ogillar så mycket:

Hennes personliga värderingar och åsikter är rätt ointressanta, dem ska Lotta stå för, kommentatorns uppgift är att att guida oss tittare genom sändningen och att låta experten stå för analysen och ffa inte prata i mun på experten!
 
Jag lovar att jag ska sluta tjata om kommentatorn men nu har jag analyserat fram vad jag ogillar så mycket:

Hennes personliga värderingar och åsikter är rätt ointressanta, dem ska Lotta stå för, kommentatorns uppgift är att att guida oss tittare genom sändningen och att låta experten stå för analysen och ffa inte prata i mun på experten!
Jag ogillar typ allt med henne. Kan hon inte bara prata lite mindre :arghh:.
 
Fast jag har sett värre än Annamaria också. En gång ställde kommentatorn så många puckade frågor att man till slut hörde hur irriterad Lotta var. Nu låter hon ju i alla fall glad. :laugh:
 
Snygg runda av Peder! Någon som har koll på hur svenska laget ligger till?

Det går inte att veta riktigt innan man vet vad vinnartiden blir men de är ju med men inte riktigt i topp. Sedan är där några lag som har två riktigt bra resultat och ett som är sämre än svenskarnas så där beror det ju lite på vad deras sista ryttare gör.
 
Kommentatorerna har förresten fel för sig också, kollade i propositionen igen och alla får rida imorgon, sedan är det rundan på fredag bara de 60 bästa individuellt får fortsätta till.
 
Tycker att Fredrik gick in och gjorde en så bra runda! Hoppas han håller i det lika bra mästerskapet igenom.
Peder var bra, som väntat.
Malin, tja som vanligt? bra men inte alls så bra som krävs för att vara med i toppen på ett mästerskap.
Jag fick lite hicka när Henrik tog bort ett galoppsprång in i kombinationen och det straffade ju sig på oxern efteråt. Men han var snabb och behöll lugnet och är med i matchen.

Tycker att de har gjort en bra start och det kommer att bli spännande och se hur det fortsätter.

Diggar två tredjedelar laget har hästar som är lite vilda, gör lite som de vill. Bromsen inte alltid fungerar - men det är riktigt bra hästar som vill hoppa och de vill vara felfria. En bra sak när det är så varmt som det tydligen är.
 

Liknande trådar

Gnägg Hittade ingen tråd, och är inte säker på att jag lägger den rätt? Men visst måste vi ha en tråd? Startlistor, banskisser osv...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
12 382
  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw och Zacramento slutade sexa i Leipzigs världscuphoppning efter att ha varit felfria. Men det var i skuggan av Christian...
Svar
0
· Visningar
660
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Senast Sverige vann en EM-medalj i hoppning var 2013. Ikväll har laget guldläge på ny medalj – Sverige leder inför avgörandet. – Vi ska...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp