Djurjouren 12 Mar 2008 #2 Sv: Voltningssystemet i Danmark Japps, man rider runt och ställer till allmänn oreda tills nån gubbe vid start får nog av det och ger dig direktorder på var du ska vara NU, NU och NU
Sv: Voltningssystemet i Danmark Japps, man rider runt och ställer till allmänn oreda tills nån gubbe vid start får nog av det och ger dig direktorder på var du ska vara NU, NU och NU
Skaune Trådstartare 12 Mar 2008 #3 Sv: Voltningssystemet i Danmark De bötfäller inte för att man ställer till med allmän oreda då?
Djurjouren 12 Mar 2008 #4 Sv: Voltningssystemet i Danmark Inte hänt mig i varje fall :-) De tyckte nog synd om mig
Skaune Trådstartare 6 Jun 2013 #5 Sv: Voltningssystemet i Danmark Nu drar jag upp min gamla tråd igen. Någon som kan berätta exakt hur voltningssystemet fungerar? De har ju snorestart med ett snöre men förutom det?
Sv: Voltningssystemet i Danmark Nu drar jag upp min gamla tråd igen. Någon som kan berätta exakt hur voltningssystemet fungerar? De har ju snorestart med ett snöre men förutom det?