Wången 9-11/6!

Brolinskan

Trådstartare
Ja, vilka ska dit?
Titta/tävla?
Själv bär det av för mig om en halvtimme, 56 mil innan vi når slutstationen Wången. Har med lillasyrran som hästskötare och sällskap :bow:

Lycka till alla som ska dit och tävla, vi ses!
Nu får ni allt hålla tummarna för mig och den brune! :crazy: :D

Ella
 
Sv: Wången 9-11/6!

Inte Wången, men till Strömsholm drar jag om en timme med Tindra och Kengála i släpet. Kengálas ägare, Thrandur här på Buke är med som sällskap (framförallt), hästägare och skötare.

Lycka till med Glitnir Ella och alla andra som skall tävla och visa!

/Malin
 
Sv: Wången 9-11/6!

Lycka till Malin! Du har ju fina hästar att visa, så det kommer att gå fint!!

Håller tummarna för er alla vare sig ni ska till Wången eller Strömsholm!
 
Sv: Wången 9-11/6!

Jag trodde Wången var 9-11/7 :(
Vad dumt.. Hade ju tänkt åka.. Där får jag skylla mig själv att jag inte kollar upp saker bättre än jag gör.. *suck*

Nåja, hoppas allt går superbra! Jag håller tummar och tår.
Hur har det gått med Tindra och Kengola Freyr?
 
Sv: Wången 9-11/6!

IrpaSnirpa skrev:
Nåja, hoppas allt går superbra! Jag håller tummar och tår.
Hur har det gått med Tindra och Kengola Freyr?

De visas inte förens i morgorn.

Bästa preliminära resultat har dock Johan Höggbergs 5 åriga sto Hilda från Lind (e. Hriminir från Ödmården). Hon har fått extriört 7.84 och ridegenskaper 8.55 totalt 8.27 (Källa: WF)
 
Sv: Wången 9-11/6!

IrpaSnirpa skrev:
Jag trodde Wången var 9-11/7 :(
Vad dumt.. Hade ju tänkt åka.. Där får jag skylla mig själv att jag inte kollar upp saker bättre än jag gör.. *suck*

Nåja, hoppas allt går superbra! Jag håller tummar och tår.
Hur har det gått med Tindra och Kengola Freyr?
6-9 juli i Wången.
 
Sv: Wången 9-11/6!

Freyr skrev:
Inte Wången, men till Strömsholm drar jag om en timme med Tindra och Kengála i släpet. Kengálas ägare, Thrandur här på Buke är med som sällskap (framförallt), hästägare och skötare.

Lycka till med Glitnir Ella och alla andra som skall tävla och visa!

/Malin

Vad kul, Malin! Ska de få föl senare, eller? Jag ska åka till Landsmót med mamma, min kusin och hennes pappa (som sparat och knegat JÄTTELÄNGE för en resa till Island.) efter att vi har ridit i 5 dagar.
Det ska bli jättekul! Jag fick det nämligen i present av mamma och pappa när jag tog studenten för typ en vecka sedan!:) :banana:
Kanske blir det SM i Wången också, vi får se hur det blir med det! Jag skulle ju så gärna vilja åka!
 
Sv: Wången 9-11/6!

IrpaSnirpa skrev:
Jag trodde Wången var 9-11/7 :(
Vad dumt.. Hade ju tänkt åka.. Där får jag skylla mig själv att jag inte kollar upp saker bättre än jag gör.. *suck*

Nåja, hoppas allt går superbra! Jag håller tummar och tår.
Hur har det gått med Tindra och Kengola Freyr?

Såja, du har inte alls tänkt fel!

SM är på Wången det datum du tror, det här var "bara" en nationell tävling! ;)

/yew - som också är nyfiken på hur det har gått för alla i helgen!
 
Sv: Wången 9-11/6!

Jag var där och tittade/fotade/jobbade, kom hem för några timmar sen :p


Glitnir var väldigt fin och jag blev kär :love:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Wången 9-11/6!

Åhhh, nu blir jag alldeles rööörd!
Visst är han väl bra fin min brune guldklimp!?
(Såg du finalen när han gick och gnäggade hela tiden? :o :crazy: :love: )
 
Sv: Wången 9-11/6!

Jag tvivlar på att resutlaten har kommit upp eftersom det slutade vid 15 igår men kolla på www.gustur.nu / www.riddari.com för det är där resultaten kommer att komma upp.
Jag såg nästan alla grenar och fotade massor, vem tänkte du på, kanske kan jag vara till hjälp?
(om nu minnet funkar idag, lagomt trött)
 
Sv: Wången 9-11/6!

Nä, det var Gustur och Riddari som anordnade tävligen, men eftersom klubbarna inte hade någon egen "riktig" bana (än) som hyrde de in sig på Wången
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Livet som enarmad rullar på (har inte så mycket annat att välja på :p ), och bjuder på en del nya upplevelser. Svullnaden i den brutna...
Svar
0
· Visningar
658
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 046
Senast: Meggan
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
24 955
Senast: supercassie
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 370
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp