Bukefalos 28 år!

Webhotel och domän sökes!

B

Blaze_Of_Glory

Efter att angelfire försökt skicka spam till besökarna så har jag gett upp detta med gratis webplats. Nu söker jag efter ett svenskt, prisvärt, bra och lättanvänt webhotel.

tips!?
 
www.succe.net :)

En förening som ajg bygger sajt åt är kunder där - de är snabba, trevliga, och "service minded". :) Dessutom använder de UNIX-servrar... :D
 
Jag använder Cliche, billigt och bra! Jag hade lite otur med krångel vid beställningarna (skickade inte in betalning i tid och så) men de är väldigt hjälpsamma och svarar snabbt på supporten!

/Erica
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 127
Senast: Sasse
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 095
Övr. Hund Nu var det länge sen jag skrev här på hund, och gammelschäfer har varit död ett tag. Men en fråga till er hundjoggare därute - kan ni...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: Lager
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp