Detta inlägget var ju inte alls rörigt![]()
sorry för förvirrat inlägg, men tror jag fick det rätt till slut!
ja nu blir det intressant med resultatet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta inlägget var ju inte alls rörigt![]()
Jag sade ju att hon outade sig själv.![]()
Men koppen du sa väl att hon var ängel! Det var ju en jäkla tur att hon inte var detHallå? Vem reagerade först?!![]()
![]()
Hur känner du om att hon lade andra rösten på dig idag då, efter mig då. Eftersom jag nu har vänt ang dig då jag tror att någon annan har extra info om dig så är det en rätt dåligt för bollen att lägga en röst på dig (kanske hoppades hon på ett drev?) detta förutsätter ju såklart att jag har rätt om dig och de jag tror har extra info![]()
Mm, jag är på ditt spår och jag funderar lite över @Asko också som jag sagt tidigare.Okej detta gör mig om än mer misstänksam mot bollen__ . Kan hon ha röstat på Habina för att försöka väga upp rösterna på sin ulvkollega? För även om Dentaku bara fått en röst på sig innan så var det relativt klart att hon skulle få rätt många röster. Lyan kanske trodde att det skulle bli mer jämt mellan Dentaku och Habina.
Det var ju svårt för mig att veta vad som skulle hända sen? Jag kunde ju inte vara inne eftersom jag varit iväg på möte och var tvungen att rösta tidigt, så jag valde att rösta på den person jag hade misstankar mot. Men jag ser ju att Habina varit inne och skrivit efter detta och att några ändrat uppfattning om henne, jag har inte hunnit läsa igenom allt noggrannt ännu utan skall göra det imorgon.Okej detta gör mig om än mer misstänksam mot bollen__ . Kan hon ha röstat på Habina för att försöka väga upp rösterna på sin ulvkollega? För även om Dentaku bara fått en röst på sig innan så var det relativt klart att hon skulle få rätt många röster. Lyan kanske trodde att det skulle bli mer jämt mellan Dentaku och Habina.
Men koppen du sa väl att hon var ängel! Det var ju en jäkla tur att hon inte var det![]()
App app app! Jag skojade om det!Men koppen du sa väl att hon var ängel! Det var ju en jäkla tur att hon inte var det![]()
Godförklarar du inte dig själv nu? Habina var skumare när de första rösterna kom än senare. Habina kändes mer trovärdigt ju mer tiden gick. Speciellt med stödet hon fick. Men annars håller jag med om att bollen också borde granskas.
Det var väl det det diskuterades om igår? Att koppen skrev nått om ängel och Dentaku? Har jag läst i syne alt. missuppfattat?Det gjorde hon väl inte? Hade koppen verkligen trott att hon var ängel hade hon väl inte skrivit ordet ängel? Nog för att @Koppen skriver skumma saker ibland men hon är väldigt rutinerad så tror inte hon skulle riskera att tipsa ulvarna på det viset.
du har bättre ulvradar än jag....Jag sade ju att hon outade sig själv.![]()
App app app! Jag skojade om det!
Men jag reagerade FRÄMST på att hon skrev det hon gjorde. För inte ens jag som är snurrig och skum hade gjort det
Inte trodde jag att en ulv kan glra ett sånt misstag INNAN första DL