Wilisias tråd

Min sambo är i den branschen och han blir tokig på mig när jag säger fel. För mig är det en tv om man tittar på tv-program på den. Har man den till en dator är det en skärm. Sen att vi i perioder haft skärmar som tv-apparater, spelar ingen roll, då är det en tv. :rofl:

Ja men precis, när det är en skärm så kan det ju vara precis vad som helst liksom!

Detta är en Tv för mig

images
 
Min sambo är i den branschen och han blir tokig på mig när jag säger fel. För mig är det en tv om man tittar på tv-program på den. Har man den till en dator är det en skärm. Sen att vi i perioder haft skärmar som tv-apparater, spelar ingen roll, då är det en tv. :rofl:

Ja alltså jag har frågat många gånger men fattar aldrig. Varje höst får vi ha ny genomgång när jag vill starta TVn (som jag vet är en skärm). Och jag är som ett barn på julafton varje gång jag lyckas :laugh: Och helt galen när jag inte lyckas, jag HATAR all form av teknik faktiskt och har inte en tiondels sekunds tålamod.
 
Alltså jag tycker inte ens om att kolla på TV, jag har ju min dator. Pinsamt nog kan jag knappt starta en av dagens moderna TV-er, eller skärmar. Whatever.
 
Fast en Tv är väl nått man startar och så kommer det program utan att man har kopplat in mer än en typ sladd.

En skärm är ju en skärm bara utan en Tv inom sig :D
 
Ja alltså jag har frågat många gånger men fattar aldrig. Varje höst får vi ha ny genomgång när jag vill starta TVn (som jag vet är en skärm). Och jag är som ett barn på julafton varje gång jag lyckas :laugh: Och helt galen när jag inte lyckas, jag HATAR all form av teknik faktiskt och har inte en tiondels sekunds tålamod.
Samma här, och lagom tills man lärt sig hur det funkar då är det någon enhet som byts ut och man är tbx på noll igen... :cry: Ett tag gjorde sambon en manual till mig för hur man gjorde om man ville se på tv, se dvd, spela Wii, spela PS, se på AppleTV, spela musik osv. Den var på två sidor... Jag saknar den ibland. :laugh:
 
Alltså på riktigt... @fio. Var lite smart. Ta några bilder på uttagen på TVn (stora skärmen :P) Lägg in här eller på FB. Så kan jag säga vilken sladd du ska köpa. Annars så kan du förstora bilderna och gå till t.ex. NetOnNet och be dom hjälpa dig. Dom älskar att hjälpa tanter.
---- Jag vill ju få kolla OS i din BOdel ---
 
Fast en Tv är väl nått man startar och så kommer det program utan att man har kopplat in mer än en typ sladd.

En skärm är ju en skärm bara utan en Tv inom sig :D

Inte nu längre ju sedan att blev sådär digital m boxer eller bla bla bla. Hatar det!!!

Innan tryckte man på en knapp på tvn o var antensladden o strömsladden i så kom programmet man ville se. Den gamla goda tiden :rofl: Vi var inte så moderna när jag var liten heller :p
 
Alltså på riktigt... @fio. Var lite smart. Ta några bilder på uttagen på TVn (stora skärmen :P) Lägg in här eller på FB. Så kan jag säga vilken sladd du ska köpa. Annars så kan du förstora bilderna och gå till t.ex. NetOnNet och be dom hjälpa dig. Dom älskar att hjälpa tanter.
---- Jag vill ju få kolla OS i din BOdel ---

Man ska typ fråga någon som du då. Min sambo får rätta till fel affärerna gör HELA TIDEN i våra familjer. Säga vad man vill om min mamma men hon frågar tills de verkligen letat upp rätt till henne. Ändå kommer hon hem o så stämmer inte det de lovat i butiken. Suck.
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Görel
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
890
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
911
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp