Wilisias tråd

Mina klippta hästar har kunnat gå lite utan täcken. Har skippat långkallingar och har bara en jacka = vår. Men ja helst skulle jag flyttat söderut. Tyvärr tycker jag för mycket om min chef
 
Näe, Falsterbo är för långt bort, hon måste mena Övedskloster?? Finns inga Skauningar som åker längre bort än 20 min för en tävling...:devil:
 
Nu har även den lilla bruna kommit på att det är rätt kul att säsongen är igång, alltså han har inte ont av sitt minisår längre ;)

1480590_10156718078650313_4284841431701924473_n.jpg
 
@Wilisia är bäst! Inte nog med att hennes hästar inte verka kunna få hinderfel i terrängen med sin matte på ryggen, de hinner dessutom sluta flåsa innan den kassa filmaren ens hunnit fram till hästen och @Wilisia her self är den mest utmärkta personen o hästsköta åt, precis som jag misstänkte :love:

Gärds here we come :bump:
 
@the_connemara och vår personliga fotograf skötte sig bättre en ordinarie personal och ja. Hästarna var helt amazing igår. Båda skötte sig bra i dressyren och hoppningen. Max är ju en ponny och löser allt. Sigrid tycker det är lite svårt när det går lite upp och ned. Jag tog det rätt lugnt så de fick lite tidsfel.. Hästarna har galopptränat sedan slutet av Januari så de var nog väldigt redo för säsongen :D
 
Öh näee?????

Max the pony är ju sååå söt men jag gillar verkligen Sigrid!:heart[/QUOT
Haha, nej, alltså jag vet knappt om de har något likt personlighetsdrag. Eller nej, det är inte sant, de är båda väldigt ambitiösa, modiga och försiktiga! Sen tar det nog slut. Jag älskar båda lika mycket, men Sigrid är verkligen one of a kind. Rida enstjärnigt på hennes känns ungefär som att rida p70 på en normal häst. För att reservera mig för folk som kan ha sett så gills det inte när hon längdhoppade ut i det sista vattnet, eller råkade hamna på fel sida av en pinne så jag la typ 14 språng istället för 4 efter banken.

Nej men oavsett så är de bruna :angel: Men det är bra att du har penslat lite vitt på de!

:wtf:
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Görel
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
890
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp