Wilisias tråd

Haha dom är inte ett dugg lika men superfina bilder!!!

Ja jag kommer aldrig förlåta dig för att du köpte Sigrid framför näsan på mig.. Eller framför min fattiga näsa som ändå inte hade råd... Jaja :cautious:
 
eller råkade hamna på fel sida av en pinne så jag la typ 14 språng istället för 4 efter banken.

Räknade på filmen o det är 6 ist för 4.5 och det ser BRA ut. Snyggaste räddningen ever. Det är ju många som klämmer in ett kort sista med andan i halsen men inte ni inte!
 
Haha dom är inte ett dugg lika men superfina bilder!!!

Ja jag kommer aldrig förlåta dig för att du köpte Sigrid framför näsan på mig.. Eller framför min fattiga näsa som ändå inte hade råd... Jaja :cautious:
Jag kan berätta saker om Sigrid som gör att du mår bättre :p

Sen kommer det filmer, jag behövde bara återhämta mig några dagar. Tävlade även lördagen så det blev inte så mångs timmars sömn i helgen!
 
Men hon gick utanför menar du?

Ja. Det var bra avstånd på 4 innanför och dåligt på 4.5 om man gick utanför. Sigrid flög väl lite för snabbt över banken eller nåt hon är iaf utanför på filmen men på 6 bra istället för 4.5 :D

Det är vid sådana tillfällen man ser vilka som är proffs o inte :bow:
 
Ja. Det var bra avstånd på 4 innanför och dåligt på 4.5 om man gick utanför. Sigrid flög väl lite för snabbt över banken eller nåt hon är iaf utanför på filmen men på 6 bra istället för 4.5 :D

Det är vid sådana tillfällen man ser vilka som är proffs o inte :bow:

Fast det var ju mer skillnad än ett halvt galoppsprång att gå på båge utanför?
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: thoora
·
Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
904
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
961
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp