Bukefalos 28 år!

Wilisias tråd

56 är inte hjälmstorlek för en vuxen, det är ju en barnhjälm????!:eek::D

Alltså 36 i skor, 158/164 i kläder, handskar 6,5, ser lagom ut på en c-ponny, kan fortfarande gå på barn/ungdomsbiljett (ner till 15 år utan att någon ens ifrågasätter), ponnykunderna får länga lädren när de ska prova (efter 3 år i försäljningstalm kan jag räkna på en hand vilka som har fått korta). Så jag vet inte, får jag ens räknas som vuxen?
 
Alltså 36 i skor, 158/164 i kläder, handskar 6,5, ser lagom ut på en c-ponny, kan fortfarande gå på barn/ungdomsbiljett (ner till 15 år utan att någon ens ifrågasätter), ponnykunderna får länga lädren när de ska prova (efter 3 år i försäljningstalm kan jag räkna på en hand vilka som har fått korta). Så jag vet inte, får jag ens räknas som vuxen?

Hur ska jag ta att jag kan rida i dina läder?!

Btw, sadelutprovaren fick min sadel o funka på Tiger idag, alltså jag är så lycklig :love:
 
Alltså 36 i skor, 158/164 i kläder, handskar 6,5, ser lagom ut på en c-ponny, kan fortfarande gå på barn/ungdomsbiljett (ner till 15 år utan att någon ens ifrågasätter), ponnykunderna får länga lädren när de ska prova (efter 3 år i försäljningstalm kan jag räkna på en hand vilka som har fått korta). Så jag vet inte, får jag ens räknas som vuxen?
Nej? Frågor på det?
 
Nej, lugnt. Jag är ett barn :rofl::rofl:

Det är så HÄRLIGT med barn som förstår att de ska tiga och hålla med när en vuxen uttalar sig! Tänk om alla kunde vara så väluppfostrade? Det skulle ju bli så himla lätt om alla bara håller med mig, jag har ju alltid rätt och tänk så bra allt skulle flyta! Så in i leden nu alla ungar! Följ Wilisia så kommer ni långt!:devil:
 

Liknande trådar

  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
6
· Visningar
1 302
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
461
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Lady_S
·
Gnägg Jag hittade en hel bunt roliga bilder med hästar som jag kände inte skulle passa läggas upp i den allmänna tråden utan i en egen tråd...
2
Svar
24
· Visningar
1 626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp