Windows 7?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Alpin87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 845
A

Alpin87

Funderar på att uppgradera till Winows sju men vad händer sedan när den börjar säljas? Blir man ombedd att betala och vad kostar det i så fall? Nu finns det ju bara på engelsk/amerikanska tydligen vilket inte spelar någon roll men hur går övergången till?

Någon dator/operativssystemskunnig?

Sv: Windows 7?

Idag kan du nog inte få tag på Windows 7 lagligt. Men om du har tillgång till RC:n så blir typ uppmanad att köpa licens från mars nästa år. Hur mycket det kostar är väl inte helt fastslaget ännu, men räkna med mellan ett och tre tusen, beroende på vilken version du vill ha, om det är uppgradering eller full med mera.

Hur ser det ut med kompatibliteten? Om jag minns rätt så var det väl lite problem att köra program för XP i Vista? Ser det likadant ut nu?

Hittills har jag inte haft några problem med program, förutom vissa program som vägrar köras i annat än 32-bitars OS, och jag har 64-bitars installerat.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 411
Senast: Kajsalisa
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 438
Senast: qitis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
21 705
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 977
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka