Wintec cair til sned hest?

S

sleepy

Min nya häst är sned, men det synes ikke utenpå henne :crazy: Jag tror inte det er jag som sitter snedt heller, har kollat på ett utal videoer... Och hon var sned innan jag köpte henne... :o

Skal selvfølgelig finne ut HVORFOR hesten er sned, men underveis lurer jeg på om det kanskje kan være en idé å bruke en sadel med luftputer, f.eks wintec? Ullstoppede sadler blir jo snede i stoppningen etter to-tre turer, og da er man inne i en ond sirkel...

Noen som har provat cair-sadler på snede hester?

(och jag har en bomløs som fungerer fint på henne, men jeg vil så gjerne ha en vanlig sadel også...)
 
Sv: Wintec cair til sned hest?

INGEN som har noen mening om det kan være bra med luft-sal til en sned hest mens man jobber for å få den rett?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 005
Senast: Lobelia
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Naranja
·
N
Utrustning Hei. Jeg er på utkikk etter å kjøpe en laser til bruk på hest. Har forhørt meg litt rundt med mine behandlingskollegaer, og Er ikke...
Svar
0
· Visningar
971
Senast: Nangilima
·
Ridning Finnes det et sted i Sverige man kan lære seg det? Det er vel ikke tillatt å nevne noen her, men vet du om det er noe poeng å lete...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp