Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Alla hästar ser ju olika ut, men på min hade det där varit alldeles för långt fram. I och med att det är en böjd gjord, undrar man ju hur långt fram sadeln ligger. Min har sadelläget en aning längre bak än sadelgjordsläget och har hon en böjd gjord hamnar den ändå längre bak än sådär.
Jag har den nya wintec dressyrgjorden. Min trivs jätte bra med den! Hamnar kanske lite långt fram ibland men har aldrig blivit några skav. Måste vara noggrann med att fästa gjorden längre brak än vad man normalt har en.
Satt och funderade på det i butiken om det inte är så att den nya modellen ligger lite längre fram (rakare) än den gamla modellen. Jag velar vilken modell jag ska köpa....men han behöver nog ha bak gjorden lite så den gamla modelle kanske då är bättre.
finns det inte en wintec magplattegjord?
hade varit trevligt att ha en lång gjord som hästen kan trivas också , hon älskar den gamla modellen på wintecs korta och hade velat ha en längre modell. men hade behövt vara magplatta på den så man slipper ha den gamla gjorden vid hoppning..
bates gjordar tycker jag är för klumpiga och för hårda för att var så pass tjocka. sen finns de inte i 150..
Hundavel & Ras Precis. Det krävs någonting alldeles extra för att en hund ska gå in och faktiskt döda ett byte, särskilt ett som kämpar tillbaka. Jag...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...