wish me luck!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare MAJSAN55
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 680
M

MAJSAN55

Hej! Är ju rätt ny här, har mest bara hobby-läst men tänker att det är dax att bli lite mer aktiv. Det kan nämligen vara så att jag kommer att behöva lite hjälp från er duktiga och erfarna fram över... Varför? Jo, jag ska snart bli matte! :D Ska fara och hälsa på uppfödaren nästa vecka och förhoppningsvis träffa en liten tikvalp som allt klaffar med. Önska mig lycka till. Och börja fila på namnförslag, kan hända att det vankas bilder nästa vecka... //M.

Sv: wish me luck!

Ohh, vad roligt! Ras?
Jag hoppas också på en valp i sommar!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 344
Senast: fixi
·
Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina... 2
Svar
29
· Visningar
3 803
Senast: DizAngel
·
K
Hundavel & Ras Min mamma funderar på att skaffa hund när hon pensionerar sig. Har inte så stor erfarenhet av att ha hund. Men tänker lägga ner mycket... 2
Svar
24
· Visningar
17 686
Senast: Kerba
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 049
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka