Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klica på portföljen så har du settings längst upp i vänstra hörnet. Första valet är språk![]()
Jag vet inte hur det är nu men förr fick man bara en sortering per mailadress. (Har inte 5 olika konton bara för att göra sortering)Kan man göra om sin sortering på pottermore?
Och om jag köpt en powerbank endast pga detta? Svar, ja.
Tror inte det. Inte än iafÄr Pottermore och Wizards Unite sammankopplade på något sätt?
Åhh!! Samma som Hermione va? Avskydde min första patronus! En brun katt.... Wtf! Kunde jag inte få något roligare, är inte ens en kattmänniska!! Va många år sedan jag gjorde testet, så gjorde om den och nu är jag en säl!Hufflepuff for everStav i rönn, enhörningshår, 14,5 tum. Och jag har en UTTER
![]()
Går inte att göra om sorteringen, man får skaffa ett konto med en annan mailadress i så fall.Lyckades inte göra om sorteringen och på Pottermore tillhör jag Gryffindor så fick byta i spelet.
Staven är ebony och enhörning. Hård, 14,5.
Patronus är en lynx![]()
Ärligt talat inget tror jag? Förutom nån enstaka achievement.Jag har inte laddat ner (ännu) men vad ska man med vänner till? Missuppfatta intemen jag orkar inte spel där man måste ha 73848 vänner för att kunna komma upp i nivå i.
Tror man kan göra fortress tillsammansÄrligt talat inget tror jag? Förutom nån enstaka achievement.