Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tyvärr är vi redan vänner, men om du inte fått ngn ny än kan jag höra med en kompis - tror hon behöver en ny vän oxåNån som spelar fortfarande och inte har mig som vän? Jag skulle behöva en vän till.![]()
Gärna!tyvärr är vi redan vänner, men om du inte fått ngn ny än kan jag höra med en kompis - tror hon behöver en ny vän oxå
pratar m henne på jobbet i morgonGärna!![]()
Har du fått ngn ny vän än Galant?Jag är inte vän med någon av er men blir gärna det. Ni som känner för det får gärna lägga till mig 2429 3302 5489
Mutter mutter jag har inga paket att skicka, jag får försöka lösa det i morgon!Btw så tycker jag det här nya med att skicka paket till vänner är lite kul![]()
Jag har fått 2 nya vänner. Extra kul medvänner nu när man kan skicka paketHar du fått ngn ny vän än Galant?
Annars kanske vi kan vänta till nästa "skaffa ny vän"-uppdrag kanske?
har lagt till dig Galant. Nog fanken var det ett nytt uppdrag som krävde en ny vänJag är inte vän med någon av er men blir gärna det. Ni som känner för det får gärna lägga till mig 2429 3302 5489
har lagt till dig Galant. Nog fanken var det ett nytt uppdrag som krävde en ny vän![]()
Jag har fullt av gåvor att ge bort men de jag redan har som vänner spelar tydligen inte, de öppnar aldrig gåvornabehöver fler vänner, ni får gärna lägga till mig! 5577 0556 6819
Det tror jag inte, jag började lägga till folk ur tråden idag. Innan har jag bara haft irl-vänner.jag glömmer bort det där med gåvor hela tiden. Jag vet inte om jag har dig som vän?
![]()
Nivå 2 eller 3 tror jag att de är ganska vanliga på.Jag sitter fast sedan lääääänge på att besegra formidabla pixignomer i forten. Hur hittar jag dem? Blir tokig...
Jag sitter fast sedan lääääänge på att besegra formidabla pixignomer i forten. Hur hittar jag dem? Blir tokig...