Wizards Unite

Jag är inte vän med någon av er men blir gärna det. Ni som känner för det får gärna lägga till mig 2429 3302 5489
 
Jag har fullt av gåvor att ge bort men de jag redan har som vänner spelar tydligen inte, de öppnar aldrig gåvorna 😂 behöver fler vänner, ni får gärna lägga till mig! 5577 0556 6819
 
Jag sitter fast sedan lääääänge på att besegra formidabla pixignomer i forten. Hur hittar jag dem? Blir tokig...
Nivå 2 eller 3 tror jag att de är ganska vanliga på. 🤔 men det kanske hänger ihop med olika fort? Jag har spelat väldigt lite senaste veckan för jag har typ suttit fast hemma med skadad hund och här hemma är det helt dött. ;)
 
Jag går väldigt upp och ner i mitt spelande beroende på vad jag gör om dagarna. När jag sitter hemma och jobbar/pluggar så finns det typ inget att göra, här är dött område. ;) Men åker jag tåg till skolan så hinner jag med mycket istället! Tack och lov för att de har börjat logga allt man rör sig, inte bara när spelet är igång! :D
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 245
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 421
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
12
· Visningar
1 221
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 920
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp