Hallåj, gammal tråd det här men jag blev just så jäkla less då jag gjorde ett nytt försök att spela med en random, denne resignade efter första ordet. Varför spelar man alls om man gör så? Löjligt.
Nån som vill spela med mig?
 
Hallåj, gammal tråd det här men jag blev just så jäkla less då jag gjorde ett nytt försök att spela med en random, denne resignade efter första ordet. Varför spelar man alls om man gör så? Löjligt.
Nån som vill spela med mig?
Ett försök?

Jag brukar räkna med att det faller ifrån ungefär hälften av de jag inbjuder.
Jag har 15-20 spel igång samtidigt. Inbjuder alltid till rematch när spelet är över. De som vill accepterar. När det blir för få spel bjuder jag in några random igen.

de finns några jag spelat med i månader.
 
Det var alltså inte det enda försöket nånsin utan ett NYTT försök.
Gjorde ett nytt försök efter att tidigare blivit så jäkla less på dom som är ute efter att ligga. Det är inte heller vad jag tänker mig då jag vill spela wordfeud.
 
Det var alltså inte det enda försöket nånsin utan ett NYTT försök.
Gjorde ett nytt försök efter att tidigare blivit så jäkla less på dom som är ute efter att ligga. Det är inte heller vad jag tänker mig då jag vill spela wordfeud.
Vad heter du? Ibland kan det gå lång tid innan jag spelar, mest pga min puckade telefon som inte tycker att jag borde få spela något på den... :banghead: Men jag ger inte upp trots att @ullo ger mig storstryk hela tiden... ;) Och inte är jag ute efter att få ligga heller, jag klarar mig så bra med maken så! ;)
 
Man borde inte bli förvånad för någonting men det där känns ju så helt bisarrt, att tänka att DET är ett bra tillfälle att få ligga, att spela wordfeud eller vad för jäkla onlinespel som helst med någon - snacka om att ha uttömt normala möjligheter? Jag spelar också gärna, och garanterar att jag inte kommer med några andra inviter om varken det ena eller andra (kan ibland dröja någon dag med att göra ett drag, så vill man racerspela kanske andra är bättre).
 
Ja eller hur. Jag blev faktiskt väldigt förvånad första gången.
Jag har inte bråttom nånstans och ibland hänger det sig för mig så det kan dröja ett tag för mig också men det är roligt att ha något att klura på ibland.
Jag la just in ett nick, så jag hoppas det funkade. Stjärnstråla.
Jag spelar gärna med er @Snurrfian och @Lillgrådis låter fint att slippa oönskade inviter :-)
 
Det var alltså inte det enda försöket nånsin utan ett NYTT försök.
Gjorde ett nytt försök efter att tidigare blivit så jäkla less på dom som är ute efter att ligga. Det är inte heller vad jag tänker mig då jag vill spela wordfeud.
Va?

Jag har inte fått något enda sådant. Jag har dock ett ganska könsneutralt nick. (om man inte är avelsnörd och vet att det är en stofamilj :D )

Över huvud taget är det en på hundra som försöker chatta och jag nonchalerar det.
 
@tanten Jag spelar mot en del randommotståndare och har inte ett könsneutralt nick, har mött en del manliga nick som spelat rematch på rematch på rematch både på Wordfeud och Ruzzle ibland under flera veckors eller månaders tid, men glädjande nog ingen tendens åt stöta-hållet eller personligt snokande utan artigt och trevligt bemötande med på sin höjd någon kommentar om något särskilt lyckat drag eller en segersvit som brutits. Det är ju så jag förväntar mig att det ska vara.
 
Halloj alla som jag spelade med. I måndags lyckades min telefon bli överkörd av en traktor :arghh: *vila i frid älskade*
Återkommer gärna när jag skaffat en ny telefon. Nu har jag en icke android så jag kan inte ladda ner appar å så.
 
Oj, jag läste först att du var överkörd av en traktor.... :eek: men hellre materiella skador än personskador ändå - kul så länge det varade, välkommen för returmatch!
 

Liknande trådar

Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
10 229
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 977
Senast: Lobelia
·
Fritid Någon som kan ge tips om en bra notsamling med kända och lättspelade låtar för piano? Jag spelade piano i några år som barn men var...
2
Svar
26
· Visningar
1 191
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
831
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Hage
  • Dressyrsnack 17
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp