G

Goblin

Hihi...
Var och tränade terräng idag! Det var ju hur kul som helst!!
Tyvärr var ju min lilla pålle halt så jag fick istället låna en av tränarens hästar... vi gjorde inga avancerade grejer, var ju första gången vi var iväg (vi var 5 st "nybörjare")... men det kommer jag definitivt göra om!
 
Åh vad kul!! Jag var på min allra första terrängträning förra söndagen, det gick hur bra som helst och roligt var det också! Trodde aldrig att en fegis som jag skulle klara att hoppa terränghinder, min häst är rutinerad och hoppar det mesta så det var väl därför det gick så bra.
Jag håller med dig, detta måste man göra om, ev blir det någon start till våren.
 
Jag var också och tränade terräng i söndags, O det gick super :bump:

Dressyrmupp
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 835
Hästvård I juni upptäcktes en svullnad i vänster frambenets skenben. Svullnaden fortgick trots kyla, bandagering och sjukhage och en smygande...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp