• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 899
G

glee

Jag har en mapp på mitt konto (adminstratör) men vill flytta till ett annat (också administratör).. Det verkar inte gå att kopiera den mappen, logga in på andra kontot och sen klistra in, så jag vet inte hur jag ska göra? :confused:

Klippbordet töms när du loggar ut, det är en säkerhetdetalj.
Du får göra allt med samma användare inloggad.
Om det är en mapp på skrivbordet så hittar du det under "documents and settings" mappen, där ligger användarnas profiler, gå in på användaren och titta under "Desktop" (skrivbord om det är svensk XP)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
435
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
735
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka