Taz

Trådstartare
Varför ylar hundar egentligen? vad betyder det?

Jag vakna imorse av att min hund stod och yla i sovrummet och jag har aldrig hört henne yla, gissa om jag blev förvånad :rofl:
Kan det ha att göra med att hon löper kanske :confused:

Nä jag vet inte, är det någon här som vet

:bump:
 
Har säkert med löpet och göra :smirk: *funderar*


Men då kanske nån kan förklara för mig varför en av mina 2-veckorsvalpar ylade inatt??

Nädu har nog ingen bättre förklaring....eller att hon hörde en annan hund som inte du hörde? :confused:
 
Hon ylade för att berätta för alla snygga hanar "att här är jag!!!!Var är ni????(du?)

Vi hade grannens tik klistrad vid vår ytterdörr när hon löpte. Hon på utsidan och vår kille på insidan... :D
 
det finns massor av orsaker till att hundar ylar. kanske vill de ha kontakt, kanske svarar de på ngn annans ylande. min ena jycke ylar till musik (helst bob dylan :)), och det tycker han är jätteskoj!
 
Ibland vaknar jag av att min hund ylar i sömnen :d Lite läskigt, men lite roligt också!
 

Liknande trådar

Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
3 582
Senast: mysboll
·
Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
2 568
Senast: Pilot
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 401
Senast: Guldaskig
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 409
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp