Bukefalos 28 år!

Yoga ska ha denna vecka !!

Re: Lugnt än...

ÅHHHHHHHHHHHH vi kan byta!!!! kom hit o passa så tar jag helikopter till dig!!!! :idea:

Kan man sätta högljudt larm på denna tråd så att jag inte missar något????
Nu måste jag gå o gråta en skvätt, :o


GUUUUUUUUUUUUd vad spännande,fan att det ska ta sån tid,min kompis aby fick ju ungar för två veckor sedan,det tog 8 timmar mellan ettan o tvåan.....Jag fick åka dit två ggr för att könsbestämma,bestämma färg, o kolla så att allt var bra med mamman o om det fanns några bebbar kvar i magen......... :smirk:
 
Re: Lugnt än...

Åhhh, vi kör en Bebisbuketräff!!! :idea:
Jag känner ingen här som har kull snart... :(
 
Re: Lugnt än...

Ni är så välkomna så !! Vet inte om det var falskt alarm, just nu ligger hon och ser så himla lugn ut. Och ju lugnare hon blir, desto mer nervös blir jag. Vill inte åka till veterinären och sätta igång henne, vill så himla mycket att allt ska gå på räls denna gång.
 
Re: Lugnt än...

Jag lovar att gå ut och skrika när värkarna börjar.
Fast nu är jag inte lika säker på att det blir inatt, magen rör sig men hon sover nu.
 
Re: Lugnt än...

Hahhahhahah....du låter som en speedad morsa....vilket jag antar att du är just nu... :smirk:

Kattjä*lar ,att de inte inser att det inte blir roligare för att de väntar o drar ut på det. :crazy:

Jag vill veta NUUUUU :D
 
Re: Lugnt än...

Funderar nästan på om jag ska krama ur henne ungarna för att kolla färgerna och sen stoppa tillbaks dom igen. Står det nått i SVERAK's regler om att man inte får göra så? :confused: :angel:
 
Re: Lugnt än...

Nä,det har jag aldrig sett ..... :confused:Om du kramar om henne lite försiktigt så kan du ju säga att det inte var meningen eller nå´t :angel: :angel: :angel:

Jag vill också veta färgerna...o storlek o antal o kön o vikt......... :smirk:

det är sååååå spännande!!!!!! :banana: :banana: :banana:
GO YOGA,GO YOGA,GO YOGA, GO YOGA!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Lugnt än...

Nä, gå får hon inte göra, ligga still ska hon !! :devil:
Jag hoppas på minst 3, iaf en vitfläck och en enfärgad hona som jag kan behålla själv, gärna lila. Eller lilavit går bra.
Drömmen just nu är en lilapadda utan vitt, men då måste jag stoppa i lite röda gener fort annars kan det bli svårt med en lila hane som pappa :).
 
Re: Lugnt än...

vad gör du här framför datorn....spring genast iväg o kolla vad hon har för sig!!!! :p

Jag hoppas på minst fem....blå!!!!! :D
 
Re: Lugnt än...

Hon ligger en halvmeter bakom mig. Jag får inte gå ur rummet utan att hon springer efter nu när hon är dräktig.

Mamma va här med digitalkamera idag, så ni ska nog kunna få bilder någorlunda snabbt när de väl kommit. Men mamma som knappt fått ta i Yoga på 3 år höll på att trilla ur soffan när katten hoppar upp precis bredvid henne och vänder upp magen. :rofl:
Hon riktigt kräver att man ska klappa henne på magen, gjorde din också så?
 
Re: Lugnt än...

ja......fast Scilla vill det hela tiden ,gravid eller inte.... :smirk:
Du får ett mail snart...om typ en halv minut!!! :D
 
Re: Lugnt än...

Ja visst är det? Att jag parade med lila hane berodde först på att jag ville ha choklad, men nu vill jag mest ha en lila faktiskt :love: :love:
 
Re: Lugnt än...

Ha, du ska se Yogas mage !! Fast eftersom hon är vitfläckad så gör färgfördelningen en hel del. :love: :love:
Fast jag vill fortfarande ha en blå av dig :smirk:
Såg bild på en hane idag som var os, ser nästan ut som cremesmoke ju. Om man får säga så :angel:
 
Re: Lugnt än...

är det den som är efter Silver fredloads finns typ bara fyra fem OS i sverige,den ena föddes för två veckor sedan,den andra för tre veckor sedan , den tredje i sommras,den fjärde är "vuxen" eller iaf unghane.


Hahhahahah,alla är efter Freddie
Kom jag på...ihihihihihiihihiuhu :o
Han är den en av de få just nu som bara ger silverungar.
 
Re: Lugnt än...

ÅHH!! Vad spännande!! Kan du inte ta kort på magen nu när du har digitalkameran?? Så kan vi andra nattugglor få se??

Älskar kissemagar!!!! Och bebbar!! :love:
 
Re: Lugnt än...

Menar du Prins Sidamo??? Om inte....vem?
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 263
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp