Bukefalos 28 år!

Yoga ska ha denna vecka !!

Re: Lugnt än...

Jag har ingen sladd att koppla till datorn :cry:. Det är mina föräldrars kamera... Om den nu behöver sladd?
 
Re: Lugnt än...

hihihiihhihi....ville bara visa en OS unge..... :o
Sorry :D
 
Re: Lugnt än...

Trist att det är så. Svårt att få in nytt blod. Har han haft många honor eller bara hög utdelning på silvervinsten?
 
Re: Lugnt än...

Han får BARA silver efter sig...o han har haft många honor.....bara silver där oxå. :smirk:
I sverige så använder vi inte chinchillaperser i avelsarbetet med silver därför tar det så jäkla lång tid,men i gengäld får vi katter utan perser i tavlorna.
Det är bara här,i DK o UK som de inte används,därför krävs import på katter med lite rufism. :crazy:
 
Re: Lugnt än...

Hmm, vad är det för kamera? Man brukar behöva sladd och programvara... Att inte mamma tog med sig det på en gång :crazy: Synd. Då hade du kunnat peppra oss med bilder!!! :love:
 
Re: Lugnt än...

Varför använder man perser, är det inte smartare att använda korthårig ras? Fast alla korthåriga silver kanske har perser i sig... Britterna har det iaf. Burmilla?
 
Re: Lugnt än...

Solo har samma färg som de där somalibebisarna,egentligen.....fast med rufism :crazy:
Det är många som trott att han är blå!!!!!!!! :eek:
Nu pratar vi fackfolk o inte sånna som hade en bondkatt för trettio år sedan,det var en ....ehhum mkt respektabel kvinna,abyuppfödare, som frågade om han var blå på en utställning.... :o :(
 
Re: Lugnt än...

Jag trodde han var blå :o. Eller blåsilver. Fast han kanske är blåsilver? Eller vad är han?
Jag vill ha en enfärgad hona från denna kull och para med en silver, tänk att ha en egen smoke :love:
 
Re: Lugnt än...

Jag vet inte....... :confused:
usch vilka dumma frågor du ställer . :mad:

*rallebralle som inte är ett dugg intesserad av färggenetik osv..* :o ;)
 
Re: Lugnt än...

SOLO ÄR SVARTSILVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
Freddie är blåsilver! :smirk:
 
Re: Lugnt än...

åhhhhhhhhhh...lilapaddan såg ut som en mjukglass.... :love: :love: :love: :love: :love: :love:
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 277
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp