YR-EM Segersjö

Sv: YR-EM Segersjö

Woodie kanske inte gick igenom besiktningen utan Nathalie Mortensen ska rida o det kan varit Emelies plats.Nathalie har väl varit i Tyskland o jobbat. Angelica kommer att klara det här jättebra, rider verkligen Windvalker fint! :idea:
 
Sv: YR-EM Segersjö

Konstigt att Zebulon vägrade ut sig! Linda brukar ha sporrar som hon trycker in så han inte vågar annat än att hoppa! Kanske hinderpersonal på terrängen skulle våga rapportera osporsligt uppförande mer......Emmi Gardell fick rätt straff, det ska vara under tävlingssäsong straffen ska vara! Kanske skulle disiplinnämnden träffas lite oftare nu verkar man träffas ett par gånger per år. :mad:
 
Sv: YR-EM Segersjö

Birke skrev:
Kanske hinderpersonal på terrängen skulle våga rapportera osporsligt uppförande mer......

Utan att peka ut någon speciell så håller jag med. Det tillåts lite för hårda tag ibland, av betydligt mer rutinerade ryttare än tidigare nämnda.
:cry:
 
Sv: YR-EM Segersjö

Jag pratade med Emelie i tisdags och han har tydligen fått en smäll på en led och ska vila i typ 1-2 månader...
 

Liknande trådar

Ridning Efter 25 års riduppehåll så gav jag mig tillbaka upp på hästryggen och av en ren slump så blev det en ridtravare som jag återupptog min...
Svar
12
· Visningar
1 801
Senast: kryddelydd
·
Ridning Vet inte om jag skall lägga den här tråden under Ridning eller Foder eller om den kan ligga här? Moderator är självklart fri att flytta...
2
Svar
21
· Visningar
2 506
Senast: MaritH
·
Hästvård Okej, vi tar det från början, hoppas ni orkar hänga med! Min häst är 7 år, fjording, vallack. Har tränats främst i distans men även...
Svar
6
· Visningar
2 251
Senast: Rebeckafalk
·
J
Hästvård hej, är så gott som bruten i två delar när det gäller poan, skadan samt försäkringstvist. jag drar hela historien från början. LÅNGT...
Svar
16
· Visningar
6 099
Senast: juliag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp