JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Moderator
Zultan Best in Show på FNH-riks
Hästnyheter På Föreningen Nordsvenska Hästens riksutställning blev Zultan årets stora vinnare. ...
Källa / Läs mer...
Startad av Gunnar
3 Sept 2017
Svar: 0
Visningar: 589
Hästnyheter
Best in Show (Ulvlek)
Tjatter Best in show
Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
Startad av Myrten
29 Dec 2015
Svar: 852
Visningar: 38 861
Allmänt
Balou-son BIS-vinnare
Hästnyheter Semin- och hingststationen PS Flyinge och Partners har tagit med sig den utländska traditionen att arrangera fölvisning för avkommor...
Startad av Gunnar
3 Aug 2014
Visningar: 649
Hästnyheter
Gyllene ponny glänste på riks
Hästnyheter Under årets upplaga av New Forest-riks i Örebro tog den 3-årige valacken Esses Golden Brother Best in Show-titeln och samlade ihop 41...
Startad av Gunnar
5 Aug 2012
Visningar: 809
Hästnyheter
Lämplig kattras?
Övr. Katt Jag hade också försökt hitta en vuxen, finns ju även omplaceringar p.g.a. ändrade familjesituationer och liknande. Inte bara skygga...
Skojamindoja
42 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 495
Katt
Kattbilder #10
Övr. Katt Det är när jag läser sånt här jag är SÅ glad att jag har innekatter. Om det är något jag har en sjuklig fobi för så är det just möss och...
Skojamindoja
47 minuter sedan
Svar: 1 965
Visningar: 119 826
Katt
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
Idag kl 13:37
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 934
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07