Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok För kanske 3år sedan så blev jag väldigt rädd för döden. Det var strax efter jag gått ut gymnasiet och jag vet inte vad som utlöste...
Svar
0
· Visningar
652
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Efter ett omtumlande uppvaknade under det här året, 2017, som har givit mig level 2 i livet så känner jag att det är dags att ta...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
2 936
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok "Ensam men stark" är en fras som ibland kommer från min far, han ser sig själv som det och ser att jag också är det. Jag har genom mitt...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: gråvarg
·
  • Låst
Dagbok Skapade precis detta konto, och råkade visst få ett litet g i början av namnet. Attans. "gråvarg" "Gråvarg". Ordet ser så konstigt ut...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: gråvarg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp