Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Cattis_E
·
Dagbok Hoppla, nu blev det ju verkligen ljust om kvällarna. Egentligen är jag inte så bekymrad över klockan när man håller på och ändrar mellan...
Svar
3
· Visningar
334
Senast: Habina
·
Dagbok Det fortsätter att mala tankar om ensamhet i min skalle till och från. Ibland ramlar jag ner i en liten grop och allt känns eländigt...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Jag bär med mig en nattsvart världssyn vartän jag går. Försöker skärma av mig från världen genom att “gömma” mig långt borta från allt...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: skiesabove
·
Dagbok Jag har genom livet och flera flyttar släpat med mig ett gäng gamla dagböcker från när jag var ung. Ibland har jag funderat på vad jag...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Dagbok På ett sätt tycker jag att det går bra att försöka strama åt min ekonomi, men på ett annat sätt så funkar det uruselt. Det som fungerar...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Jag kör hem efter en arbetsdag och diverse ärenden och kliver ut ur bilen och möts av detta: I bakgrunden hör jag för första gången i...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Keb71
·
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 049
Senast: cirkus
·
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 276
Senast: cassiopeja
·
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 924
Dagbok Imorse när jag vaknade så kunde jag glatt konstatera att det bara är en dag kvar! Jag har överlevt mörkret! 🥳 Jag är en väldigt...
Svar
12
· Visningar
998
Senast: Bison
·
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: svea
·
Dagbok Vildgässen Du behöver inte vara duktig Du behöver inte gå på knäna - hundra mil genom öknen Du behöver bara låta det mjuka lilla djuret...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 285
Senast: Nytant
·
Dagbok Egentligen önskar jag att jag inte ska skriva det här inlägget. Det hade varit så himla mycket bättre om det här innehållet inte fanns...
Svar
16
· Visningar
949
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: cassiopeja
·
Dagbok Om jag vill slippa betala för parkering när jag åker till jobbet så kan jag ställa mig på en gratis infartsparkering som ligger ca 15...
Svar
3
· Visningar
1 932
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp